تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
۰
۱
plusresetminus
افشین صالحی گفت: مطالبات مردمی حاکی از نارضایتی آنها از وضعیت بازار در بردسیر دارد.
نارضایتی مردم از وضعیت بازار در بردسیر/ نظارت عامل مهم در پیشگیری از گران‌فروشی
افشین صالحی نژاد دادستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار  راه آرمان، ضمن اشاره به مطالبات مردم از مسئولان  در بحث گرانی و تنظیم بازار گفت: مردم به خاطر نابسامانی ها در بحث قیمت ها و کمبود برخی کالاها حس رضایتمندی نسبت به بازار ندارند. 

وی افزود: کمبود برخی کالاها در شهرستان در حالیکه در شهرستان های اطراف همان کالاها وجود دارد اصلا مورد پذیرش نیست.

صالحی به لزوم نظارت مستمر و پیگیر بر بازار اشاره کرد و گفت: در بحث نظارت بر  بازار ۴  تیم نظارتی تشکیل شده است که ضمن نظارت بر اصناف  بازرسی انبارها برای مشخص نمودن انبارهای قانونی از غیرقانونی در اولویت کاری است. 

وی تاکید کرد: نظارت عاملی برای پیشگیری است و ضعف ما در انجام وظایفمان متاسفانه پای شخص ما نوشته نمی شود و پای شخصیت حقوقی ما نوشته می شود بنابراین از همین امروز با جدیت باید نظارت را در اولویت کاری خود قرار دهیم به خصوص بعضی از مطالبات از اصناف و صنعت و معدن که به صورت فوری باید رسیدگی شود. 

صالحی بیان کرد: همه برخوردها با متخلفین و همچنین تشویق منصفین رسانه ای خواهد شد و ان شاءالله با همکاری و کار جهادی جلوی بی نظمی در بازار را بگیریم و شاهد رضایت مردم باشیم.  

وی از اتاق اصناف، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی خواست تا هر چه سریعتر بازرسان خود را معرفی کنند و در کنار این بازرسان یک نیروی بسیجی برای نظارت بر سلامت و بهداشت جامعه حضور داشته باشد و بر کار کلنیک ها نظارت شود و مواردی که با جان مردم بازی می شود باید تعطیل شود. 

دادستان بردسیر از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی انتقاد کرد و افزود: دستگاه های اجرایی باید وظایف خود را به خوبی انجام  و کارآمدی را به مردم نشان دهند. 

وی اظهار کرد: بردسیر به لحاظ وجود کشاورزان و عشایر به خصوص در این فصل توزیع نهاده ها نظارت شود تا در عین حفظ کرامت انسانی عدالت در توزیع و قیمت ها رعایت شود. 

دادستان بردسیر در پایان گفت: در بحث کالاهای یارانه ای با توجه به نیاز شهرها و روستاهای شهرستان، اداره صنعت و معدن با همکاری بسیج سهمیه کالاهای یارانه ای را برای این مناطق جذب و توزیع کنند.

انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdchkknzw23nivd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رباطی زاده
سلام و عرض خدا قوت به همه عزیزان که در این شرایط و با کمبود اعتبارات اما توانستند یک کار
بزرگ و فرهنگی را انجام دهند واقعا دستمریزاد