کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش شهرستان راین خبرداد؛

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان راین

29 دی 1400 ساعت 22:54

منصور رشیدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان راین از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش راین در بین شهرستان ها و مناطق استان کرمان خبر داد.


منصور رشیدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان راین در گفتگو با  ؛راه آرمان ؛  گفت: ضمن تبریک کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش راین به همراه شهرستانهای بردسیر و زرند در بین شوراهای سراسر استان، قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق مصوب ۲۶ دی 1372 مجلس شورای اسلامی با هدف تفویض اختیار، تمرکززدایی، جلب و جذب مشارکت، نظارت مردم و بهره‌گیری از منابع و امکانات همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، و نهادها در تسهیل فعالیت‌های اجرایی نهاد تعلیم و تربیت تشکیل شده است.

وی برقراری ارتباط و جلب همکاری ارگانها، نهادها و دستگاه‌های برون سازمانی آموزش و پرورش مرتبط با قانون به منظور مشارکت آنها در حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش» و « برنامه‌ریزی به منظور توسعه و تقویت نقش اولیای دانش‌آموزان در اداره مدارس» از جمله وظایف مهم شوراهای آموزش و پرورش برشمرد. رئیس اداره آموزش و پرورش راین با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین سرمایة یک کشور، نیروی انسانی است.

رشیدی بیان کرد: در آموزش و پرورش باید در کنار آموزش، جنبه های پرورشی و تربیتی را نیز چاشنی آموزش قرارداده تا یک انسان موفق به جامعه تحویل دهیم.

رشیدی  با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور اظهار کرد: همه باید در راستای تربیت نیروی انسانی صالح و شهروند مطلوب یاریگر آموزش و پرورش باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: اکثر افراد جامعه به نحوی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند  و آموزش و پرورش نیز برای کیفیت بخشی به فعالیت ها  برنامه های خود نیازمند همفکری، همراهی و تعامل همه ی نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

رشیدی افزود: از نظرات، پیشنهادات و همفکری همه ی مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری برای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورش در منطقه راین استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: فضاهای آموزشی مناسبی در منطقه جهت آموزش دانش آموزان وجود دارد که نیازمند کمک خیرین جهت تجهیز و بازسازی آنان هستیم.

وی با اشاره به وجود معادن مختلف در اطراف راین توجه ویژه مسئولین را در اختصاص بخشی از ثروت عظیم این معادن جهت تزریق به آموزش و پرورش راین و کمک به دانش اموزان را خواستار شد.

دبیر شورای اموزش و پرورش راین در بخش پایانی سخنان خود به مدارس دارای لبه تجاری اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک های مردمی میوانیم از آنها در راستای ایجاد درآمد پایدار در اموزش و پرورش استفاده نماییم.

انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 124200

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/124200/کسب-رتبه-برتر-شورای-آموزش-پرورش-شهرستان-راین

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir