تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
احمد بدرابادی گفت: بخش عظیمی از کادر درمان در شهرستان بم قبل از انقلاب از کشورهای هند و پاکستان بوده اند اما امروزه بالای 90 درصدد کادر درمان ما از جوانان شهرستان بم هستند.
حضور 90 درصدی متخصصان بمی به جای کادر درمان هندی بعد از انقلاب
به گزارش راه آرمان، فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت بم احمد بدرآبادی در گفتگو با خبرنگار ما  ایام دهه فجر و آغاز 43 سال حکومت انقلاب اسلامی را به مردم شریف شهرستان بم تبریک گفت.

احمد بدرآبادی گفت: اگر بخواهیم دستاوردهای 43 سال انقلاب اسلامی را بیان کنیم قابل قیاس با تمام حکومت شاهنشاهی با قدمت 2500سال نیست.

وی بیان کرد: یک حکومت با خواست مردم رفت و انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام ره به وجود آمد و این انقلاب با یک فکر اسلامی و فکر دینی پا به عرصه ظهور گذاشت.


بدرآبادی اعلام کرد: انقلاب اسلامی تکه ای از طلا است در جمعیت حدودا 30 میلیونی در اوایل انقلاب حدودا  12میلیون بیسواد ما در ایران داشته ایم.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مباحث علمی و فناوری و دانشگاهی و نظامی است و  امروزه ما در جایگاه بالایی در همه عرصه ها قرار گرفته ایم.

بدرابادی اظهار کرد: بخش عظیمی از کادر درمان در شهرستان بم قبل از انقلاب از کشورهای هند و پاکستان بوده اند اما امروزه بالای 90 درصدد کادر درمان ما از جوانان شهرستان بم هستند.

انتهای پیام/ بم



  https://armanekerman.ir/vdcfvjdy1w6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما