تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۷
۰
plusresetminus
مجید سعیدی با بیان اینکه بازسازی و تعمیر منازل مسکونی به همت بنیاد مسکن آغاز شده است، گفت: اولویت اول ما ترمیم سیل بندها، مناطق آسیب دیده و لایه روبی رودخانه ها بود که این امور توسط سپاه، ارتش، بخش خصوصی و شهرداری ها در حال انجام است.
ترمیم سیل بندهای مناطق سیل زده توسط سپاه و ارتش در حال انجام است/ تعمیر و بازسازی منازل مسکونی منطقه به همت بنیاد مسکن استان
مجید سعیدی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده جنوب استان با تأکید بر اینکه بازسازی مناطق آغاز شده است، گفت: اولویت اول ما ترمیم سیل بندها، مناطق آسیب دیده و لایه روبی رودخانه ها بود که این امور توسط سپاه، ارتش، بخش خصوصی و شهرداری ها و با نظارت فرمانداری ها در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه اولویت دیگر، مسیر ها و راه ها بود، اظهار کرد: هم اکنون تمامی راه ها و مسیرها باز شده است و برای دو مسیر اصلی که پل آنها تخریب شده بود، مسیر فرعی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در حال تنظیم موافقت نامه به منظور تأمین اعتبارات هستیم تا بازسازی نهایی از ظریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب استان انجام شود.

سعیدی با تأکید بر اینکه تمامی مسیرهای روستایی باز است، تصریح کرد: در زمینه مسائل کشاورزی منطقه نیز، سازمان جهاد کشاورزی لایه روبی قنوات را آغاز کرده است و در خصوص چاه ها نیز اقدام خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان خاطر نشان کرد: بازسازی و تعمیر منازل مسکونی به همت بنیاد مسکن آغاز شده است و کار به خوبی پیش می رود.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdciy5azvt1ar32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین