تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
۰
plusresetminus
کاظم صادقی گفت: با توجه به عمق خسارت ناشی از وقوع سیل، اگر نیروهای مسلح سپاه و ارتش در منطقه حضور نداشتند، مردم با مسائلی که درگیر آن شده بودند، نمی توانستند کنار بیایند.
دلگرمی مردم سیل زده با حضور سبزپوشان در جنوب استان
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صادقی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه با وقوع سیل در منطقه جازموریان، 114 روستا این بخش درگیر سیل شد، گفت: از همان روز اول با بحران های پیش آمده در منطقه نیروهای مسلح و حوزه های ناحیه مقاومت در منطقه برای مدیریت بحران حضور پیدا کردند.

امام جمعه بخش جازموریان ادامه داد: مقرر شد که سپاه حوزه روستایی را به عهده بگیرد و به منظور ساماندهی سیل بندها، احیا قنوات اقدام کرد و ارتش نیز در حوزه شهر زهکلوت فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ابراز کرد: در کنار کارهای لجستیکی، مهندسی، زیر بنایی و راه سازی، در حوزه معیشتی و رسیدگی موقت به زندگی مردم نیروهای مسلح ارتش در شهر و سپاه در روستاها، نقش محوری داشتند و هم اکنون نیز سپاه در حال ترمیم و بازسازی سیل بندهای تخریب شده است.

صادقی با بیان اینکه در سیل امسال علاوه بر منطقه جازموریان، مناطق منوجان و قلعه گنج نیز درگیر مشکلات ناشی از وقوع سیل بودند، اظهار کرد: گروه های جهادی به فراخور توان خود از روز اول در این عرصه اقدام کردند و با توجه به تقسیم بندی هایی که انجام شد، شرح وظایفی به گروه های جهادی داده شد.

امام جمعه بخش جازموریان تصریح کرد: با توجه به عمق خسارت ناشی از وقوع سیل، اگر نیروهای مسلح سپاه و ارتش در منطقه حضور نداشتند، مردم با مسائلی که درگیر آن شده بودند، نمی توانستند کنار بیایند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه در منطقه ماندگار شده است و چنانچه ارتش هم می تواند در منطقه به منظور اصلاح و استحکام سیل بندها بماند تا وضعیت سیل بندهای جازموریان ساماندهی می شود که برای اسفند ماهکه گفته شده، پر بارش است؛ مردم دچار خسارت و زیان نشوند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcaemn6u49nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین