تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲
۰
plusresetminus
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان؛

20 هزار تن آرد در جنوب کرمان توزیع شد

فاطمه میرساردو گفت: 20 هزار تن آرد از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان توزیع شد.
20 هزار تن آرد در جنوب کرمان توزیع شد
فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" از جیرفت گفت: در راستای خدمات رسانی به روستائیان، شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار تن آرد خام با قیمت مصوب در بین روستائيان منطقه توزیع نموده است.
 
میرساردو افزود: با توجه به شعار سال مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی جنوب کرمان بخشی از سهمیه آرد تعیین شده مورد نیاز روستائیان حوزه شهرستان ها  را خریداری و برای توزیع در بین جامعۀ هدف به عاملین فروش در روستاهای منطقه تحویل می نمایند.
 
وی با بیان اینکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامه جامع خود قادر به ارائه خدمات متنوعی است و توزیع آرد در مناطق شهری و روستایی، به لحاظ وجود امکانات انبار، فروشگاه و نیروی انسانی ماهر و با تجربه در دورترین نقاط و اطمینان حداکثری توسط این شبکه انجام می‌شود.
 
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بیان کرد: یکی از مهم ترین خدمات تعاونی‌های روستایی کمک به تأمین نیاز معیشتی مردم است و این شبکه براساس وظایف محوله در سطح روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می کند.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcenn8zxjh8wzi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما