تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۴
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری طرح «عهد خدمت» در مناطق محروم جنوب کرمان در ایام نوروز 1401

رضا اسماعیل کاخ با اشاره به اینکه طرح عهد خدمت از تاریخ 25 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ماه 1401 ادامه دارد، گفت: ما در طرح عهد خدمت بر روی خود دانشجویان نیز کار می کنیم تا دانشجویان علاوه بر انجام کار فرهنگی، عمرانی و ساخت و ساز در مناطق محروم، خودشان نیز رشد پیدا کنند.
برگزاری طرح «عهد خدمت» در مناطق محروم جنوب کرمان در ایام نوروز 1401
رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه ما برای دانشجویان دوره هایی را می گذاریم که برخی از این دوره ها در زمینه رشد و کادرسازی است و برخی دیگر در راستای دوره های جهادی است، گفت: در گروه های جهادی شعاری با عنوان «می سازیم تا ساخته شویم» داریم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن اشاره به طرح عهد خدمت افزود: به این معنا که در گروه های جهادی صرفا به دنبال کار عمرانی و پروژه ای نیستیم؛ ما در طرح عهد خدمت بر روی خود دانشجویان نیز کار می کنیم تا دانشجویان علاوه بر انجام کار فرهنگی، عمرانی و ساخت و ساز در مناطق محروم، خودشان نیز رشد پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در طرح عهد خدمت ما نقطه هدف در شهرستان های قلعه گنج، رودبار جنوب و بخش زهکلوت داریم، ابراز کرد: در این مناطق خواهران با انجام کارهای مختلف فرهنگیف برادران برای انجام فعالیت های عمرانی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برای ارتقا تحصیل دانش آموزان منطقه حضور خواهند داشت.

اسماعیل کاخ ادامه داد: برگزاری کلاس های فوق برنامه برای دختران، ساخت خانه عالم، سرویس بهداشتی، مسجد و منزل از جمله دیگر اقداماتی است که در طرح عهد خدمت انجام می شود و این طرح هم برای دانشجویان کلاس درس و هم تزکیه نفس است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح عهد خدمت از تاریخ 25 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ماه 1401 ادامه دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته در ایام نوروز وقوع بارندگی را در نقاط مختلف استان شاهد بودیم؛ گروه های جهادی ما آماده هستند که چنانچه خدایی ناکرده اتفاقی رخ داد در مناطق حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcammn6o49nu61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین