تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
حسین جلالی گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد تا ذخیره سازی کالاهای اساسی را در کشور به حد نیاز انجام دهد و هم اکنون ما هیچ گونه کمبودی در زمینه نیازهای مردم نداریم؛ ممکن است گرانی وجود داشته باشد اما فراوانی به بازار آرامش می دهد.
ایجاد صف های خرید مرغ و تخم مرغ حاصل تدبیر دولت روحانی بود/ ذخیره سازی کالاهای اساسی به بازار آرامش نسبی داده است
حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در دولت قبل مردم به واسطه مشکلات و سختی هایی که متوجه شان می شد با دولت قهر کرده بودند و فاصله مردم با دولت روز به روز بیشتر می شد و این مسئله به یأس و ناامیدی از بهبود وضعیت منجر شده بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم مشاهده می کردند که قیمت ها روز به روز افزایش پیدا می کند و در کنار آن ثبات نیز در سطح بازار وجود نداشت، این عوامل منجر به تشکیل صف می شد.

ایجاد صف های خرید مرغ و تخم مرغ حاصل تدبیر دولت روحانی بود

عضو هئیت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بحران کرونا نیز بر این مسئله افزوده شده بود، نگرانی مردم بیشتر می شد و این مسائل موجب شده بود که در جامعه التهاب ایجاد شود و ما شاهد نوسانات قیمت ها در سطح بازار بودیم؛ بنابراین با صف های مختلف تهیه کالاهای اساسی همچون مرغ، تخم مرغ، گوشت و غیره مواجه می شدیم.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت، خداوند به آیت الله رئیسی نیز کمک کرد تا ثبات در بازار حکمفرما شود؛ چرا که ثبات اقتصادی و معیشتی، آرامش بخش است، عنوان کرد: دولت سیزدهم تلاش کرد تا ذخیره سازی کالاهای اساسی را در کشور به حد نیاز انجام دهد و هم اکنون ما هیچ گونه کمبودی در زمینه نیازهای مردم نداریم؛ ممکن است گرانی وجود داشته باشد اما فراوانی به بازار آرامش می دهد.

ذخیره سازی کالاهای اساسی به بازار آرامش نسبی داده است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تصریح کرد: دولت با تدابیری که در حوزه کرونا اندیشید، توانست نزدیک به دویست میلیون دُز واکسن وارد کند و اکثر مردم دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و برخی دُز سوم را نیز زده اند و با اقدامات انجام شده در حوزه کرونا مرگ و میر روزانه هفتصد نفر در کشور کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین موضوع آشتی کردن مردم با دولت است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده توسط دولت، مردم تدریجا دل هایشان به دولت نزدیک شد  و این مسئله به این معنی است که مردم به دولت امیدوار هستند و وضعیت رو به بهبود است.

با اقدامات دولت سیزدهم دپوی ارزی خوبی داریم

عضو هئیت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه وضعیت ارزی ما خوب است و دپوی ارزی خوبی را داریم، ابراز کرد: با توجه به اینکه فروش نفت کشور افزایش پیدا کرده است؛ این مسئله موجب شده تا وضعیت ارزی کشور، رضایت بخش شود.

وی با بیان اینکه قیمت دلار هم در بازار کاهش داشته است که این مسئله اثر روانی در جامعه ایجاد می کند و این امکان وجود دارد که قیمت دلار به پله 23 هزار تومان کاهش پیدا کند، گفت: چنانچه توافق در روزهای آینده بین ایران و اروپا صورت گیرد، مجددا شوک مثبتی به جامعه وارد خواهد شد.

چشم انداز اقتصادی و فرهنگ کشور امیدوار کننده است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی بیان کرد: مردم می بینند که دولت دغدغه آنها را دارد و نگران معیشت ملت است و با مردم همدلی و همدردی می کند؛ این برای مردم رضایت بخش است و همچنین اینکه مردم مشاهده می کنند که مسئولان به فکرشان هستند، این مسئله خیلی به آرامش جامعه کمک می کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزاد سازی سواحل توسط دولت و بیان اینکه مردم از این اقدام رضایت مند هستند، خاطر نشان کرد: به نظر می رسد ما در حوزه اقتصاد و فرهنگ داریم به افق خوبی دست پیدا می کنیم و چشم انداز آینده فوق العاده امیدوار کننده، رضایت بخش و آرام بخش خواهد بود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcevn8zojh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین