تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۸
۰
plusresetminus
موسی غضنفرآبادی در خصوص اشتغال آفرینی گفت: در این راستا باید مباحث تولیدی و دانش بنیان در کشور رونق بگیرد و با این رویکرد، قسمت اعظمی از مسئله اشتغال آفرینی انجام خواهد شد.
لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولان از موضوعات دانش بنیان/ توجه به مسائل تولیدی و دانش بنیان موجب رونق اشتغال آفرینی می شود
حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تبیین شعار سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: در زمینه تولید همه باید تلاش کرده و بسترهای تولید را ایجاد کنند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال 1400 مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید شعار سال را مطرح کردند و در این زمینه مصوباتی را مجلس داشت که بحث تسهیل فضای کسب و کار بود و این مسئله به تولید کمک می کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: البته یکی از موضوعات تولید این بود که قانون صریح، شفاف و روشن باشد تا مردم را در زمینه گرفتن مجوز برای کسب و کار دچار زحمت و مشکلات نکند.

وی بیان کرد: مسئله دیگر در خصوص تسهیلات است که در بودجه سال 1401، دولت و مجلس تلاش کردند تا تسهیلات مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند که این مسئله بسیار می تواند کمک کننده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با تأکید بر ضرروت بازاریابی در داخل و خارج از کشور اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و مصارف داخلی باید مورد توجه قرار گیرد؛ در زمینه مصارف داخلی، همگان و به ویژه افرادی که می خواهند سرمایه گذاری کنند باید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند که هم مصرف داخلی را بتوانند جذب کنند و هم بتوانند کالاهای خود را صادر کنند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره وضعیت مناسب در زمینه صادرات کشاورزی، تصریح کرد:
امیدواریم در مباحث صنعتی و به ویژه در زمینه صادرات رشد چشمگیری را داشته باشیم که در این راستا همگان باید همت کنند و مسئولان باید با توجه به تنظیم روابط سیاست خارجی مناسب و خوب، در بین کشورهای همسایه و کسانی که احترام متقابل را نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند، داشته باشند تا فضای کسب و کار ایجاد شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در زمینه دانش بنیان، فعالیت های چشمگیری انجام شده است و حمایت های بیشتری را لازم دارد که مسئولان حمایت کنند؛ در مسائل دانش بنیان، در سال های گذشته به موفقیت های مناسب و پر افتخاری نائل شدیم که امیدواریم با پیگیری و تلاش ها باز هم زمینه پیشرفت کار ایجاد شود.

وی در خصوص اشتغال آفرینی ابراز کرد: در این راستا باید مباحث تولیدی و دانش بنیان در کشور رونق بگیرد و با این رویکرد، قسمت اعظمی از مسئله اشتغال آفرینی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش دولت در زمینه واکسیناسیون، مسئله کرونا در کشور ضعیف شده و نگرانی عمده ای از جامعه برداشته شده است و به همین جهت فضاهای کسب و کار رونق بهتری خواهند گرفت.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdch-mnzv23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین