تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
۰
plusresetminus
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد؛

استمرار توزیع میوه تنظیم بازار ایام عید ۱۴۰۱ در جنوب کرمان

فاطمه میرساردو گفت: توزیع میوه ایام عید با نرخ مصوب در ۲۱ غرفه در مناطق مختلف جنوب استان در حال توزیع است.
استمرار توزیع میوه تنظیم بازار ایام عید ۱۴۰۱ در جنوب کرمان
فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: به منظور تأمین میوه طرح تنظیم بازار ایام نوروز، ۱۶۰ تُن پرتقال والنسیا و ۱۱۰ تُن سیب درختی (۸۰ تُن سیب زرد و ۳۰ تُن سیب قرمز) در نظر گرفته شده است که توسط مراکز عرضه درحال توزیع بین شهروندان است و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در این مراکز محصولات با قیمت مصوب سیب درختی (زرد و قرمز) ۱۲ هزار تومان و پرتقال رقم والنسیا ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
میرساردو تصریح کرد: ۲۱ غرفه در سطح جنوب کرمان برای توزیع مستقر شده است و تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده مؤظف به نصب قیمت میوه‌ها به تفکیک در معرض دید مشتریان هستند.
 
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از شهروندان خواست علیرغم سرکشی و حضور اکیپ‌های نظارتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از طريق تماس با تلفن ۱۲۴ در تمامی شهرستان‌ها، شکایات خود را گزارش و پیگیری نمایند.
 
وی افزود: کمیته راهبردی میوه ایام عید به منظور بررسی وضعیت خرید، عرضه، قیمت‌گذاری و فروش میوه طرح تنظیم بازار میوه عید ۱۴۰۱ تشکیل شده است و جهت رفاه حال مردم در حال فعالیت می‌باشد.
 
فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ابراز امیدواری کرد و گفت: مجموعه برنامه‌هایی که در این کمیته تدوین شده است رضایتمندی عموم همشهریان را در پی داشته است.
 
وی عنوان کرد: نحوه نظارت بر توزیع میوه ایام عید توسط دستگاه‌های ناظر پیش‌بینی شده است تا همشهریان بدون دغدغه خاطر نسبت به تأمین میوه ایام عید خود اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccopqsi2bqie8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما