تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
۰
plusresetminus
مسئول علمی و پژوهشی ناحیه حضرت رسول(ص) عنوان کرد؛

راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت در منطقه شهداد

مجتبی حیدری از راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت در منطقه کم برخورد دار و محروم شهداد خبرداد.
راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت در منطقه شهداد
مجتبی حیدری مسئول علمی و پژوهشی ناحیه حضرت رسول(ص) در گفتگو با "راه آرمان" گفت: در راستای راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت که پیگیری آن از طرف بسیج علمی استان کرمان انجام شد مقرر شد یک کانون شکوفایی خلاقیت راه اندازی شود.

حیدری بیان کرد: با مشورتی که صورت گرفت مقرر شد یکی از این کانون ها منطقه کم برخورد دار و محروم  راه اندازی شود که منطقه شهداد انتخاب شد.

مسئول علمی و پژوهشی ناحیه حضرت رسول(ص)  اظهار کرد: در راستای همین کار جلسه ای با مدیر آموزش و پرورش منطقه شهداد و همچنین مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهداد و دبیر این پژوهش سرا و همچنین فرمانده حوزه برادران و خواهران در شهداد تشکیل شد.

وی افزود: یکی از جاهای مناسبت برای تشکیل و راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت،  پژوهش سرای دانش آموزی بود که با بازدیدی که صورت گرفت  مکان مناسبی تشخیص داده شد و در اسرع وقت تجهیز این کانون و راه اندازی آن انجام شود.

حیدری تصریح کرد: بعداز راه اندازی کانون دانش آموزان و دانشجویان و نوجوانان و جوانان خلاق که دارای طرح و ایده و یا اختراع هستند با ارائه این طرح و ایده به این کانون شکوفایی خلاقیت از حمایت های مالی و مشاوره ی پارک علم و فناوری بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی این کانون ها در مناطق محروم و کم برخوردار در جهت عدالت آموزشی قدم های خوب و موثری برداشته شود.


انتهای پیام/ الهه تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciwwazzt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما