کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان؛

طرح مراقبت از سفر های نوروزی تا ۱۵ فروردین با شدت بیشتر ادامه دارد

13 فروردين 1401 ساعت 8:39

مجتبی رئیسی گفت: طرح سفر نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با حضور قوی گشت‌های راهداری ادامه دارد.


مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت؛ از تشدید حضور راهداران و گشت‌های راهداری در جاده‌های جنوب استان کرمان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
 
رئیسی گفت: طرح سفر نوروزی راهداری در سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در جنوب کرمان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با حضور قوی گشت‌های راهداری ادامه دارد.
 
وی افزود: با توجه به سفر ۱۳ نوروز و از طرفی موج دوم بازگشت مسافران به استان‌ها و مناطق خود حضور راهدران در جاده‌های جنوب کرمان را تقویت کرده‌ایم و با استفاده از توان مجموعه راهداری در شهرستان‌ها نواقص در حوزه خط کشی و علائم ایمنی را تا حد توان برطرف نموده‌ایم.
 
رئیسی از خط کشی ۷۰ کیلومتر از جاده‌های فاقد خط کشی مناسب یا محو شده در جاده‌های جنوب کرمان خبر داد و گفت: تابلوهای علائم اخباری که هم به دلیل تصادفات و شرایط جوی دچار مشکل شده بودند تعویض و ترمیم شد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار در ۱۰ راهدارخانه در قالب ۲۰ گشت راهداری خبر داد.
 
وی بیان کرد: رانندگان و مسافران جاده‌ای برای سفری ایمن حتماً قبل از سفر وضعیت راه‎ها را از طریق سامانه‌ جامع ۱۴۱ بررسی کنند.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در این سامانه اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه‌ای از وضعیت ترافیکی راه‌ها و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارائه می‌شود.
 
رئیسی از رانندگان خواست با توجه به تلاش تیم‌ها و مجموعه‌های مختلف در کشور در ایام سفر سیزده‌گردی و روز طبیعت برای ایجاد و بستر سازی تردد ایمن با رانندگی قانونمند و به دور از هر گونه قانون گریزی به سلامت خود و خانواده‌ها در این سفر کمک کنند.
 
انتهای پیام/امیری


کد مطلب: 125854

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/125854/طرح-مراقبت-سفر-های-نوروزی-۱۵-فروردین-شدت-بیشتر-ادامه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir