تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
۰
plusresetminus
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان؛

طرح مراقبت از سفر های نوروزی تا ۱۵ فروردین با شدت بیشتر ادامه دارد

مجتبی رئیسی گفت: طرح سفر نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با حضور قوی گشت‌های راهداری ادامه دارد.
طرح مراقبت از سفر های  نوروزی تا ۱۵ فروردین با شدت بیشتر ادامه دارد
مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت؛ از تشدید حضور راهداران و گشت‌های راهداری در جاده‌های جنوب استان کرمان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
 
رئیسی گفت: طرح سفر نوروزی راهداری در سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در جنوب کرمان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با حضور قوی گشت‌های راهداری ادامه دارد.
 
وی افزود: با توجه به سفر ۱۳ نوروز و از طرفی موج دوم بازگشت مسافران به استان‌ها و مناطق خود حضور راهدران در جاده‌های جنوب کرمان را تقویت کرده‌ایم و با استفاده از توان مجموعه راهداری در شهرستان‌ها نواقص در حوزه خط کشی و علائم ایمنی را تا حد توان برطرف نموده‌ایم.
 
رئیسی از خط کشی ۷۰ کیلومتر از جاده‌های فاقد خط کشی مناسب یا محو شده در جاده‌های جنوب کرمان خبر داد و گفت: تابلوهای علائم اخباری که هم به دلیل تصادفات و شرایط جوی دچار مشکل شده بودند تعویض و ترمیم شد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار در ۱۰ راهدارخانه در قالب ۲۰ گشت راهداری خبر داد.
 
وی بیان کرد: رانندگان و مسافران جاده‌ای برای سفری ایمن حتماً قبل از سفر وضعیت راه‎ها را از طریق سامانه‌ جامع ۱۴۱ بررسی کنند.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در این سامانه اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه‌ای از وضعیت ترافیکی راه‌ها و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارائه می‌شود.
 
رئیسی از رانندگان خواست با توجه به تلاش تیم‌ها و مجموعه‌های مختلف در کشور در ایام سفر سیزده‌گردی و روز طبیعت برای ایجاد و بستر سازی تردد ایمن با رانندگی قانونمند و به دور از هر گونه قانون گریزی به سلامت خود و خانواده‌ها در این سفر کمک کنند.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdccppqs02bqi48.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما