کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج:

حادثه خونین حرم امام رضا(ع) نقشه دشمنان ایران و اسلام است/ اخوت و اتحاد ایران با کشورهای اسلامی باب میل دشمن نیست

17 فروردين 1401 ساعت 8:07

مولوی یونس چاهانی گفت: حادثه رخ داده در حرم امام رضا علیه السلام چیزی جز همان نقشه دشمن و سیاست های دشمنان ایران، وحدت، برادری و اسلام نیست.


مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: حادثه ای که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام، اولاد و اهل بیت علیه السلام پیامبر(ص) و در ماه رمضان که از بهترین ماه ها است رخ داده است و آن هم ضربه وارد کردن و حمله به روحانیون، چیزی جز همان نقشه دشمن و سیاست های دشمنان ایران، وحدت، برادری و اسلام نیست.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج تصریح کرد: دشمن فهمیده است که مهمترین راه برای شعله ور کردن جنگ قومی و مذهبی، حمله به مقدسات است که حمله با سلاح سرد یکی از آن نقشه هاست.

وی بیان کرد: دشمن می داند که ایران سر دشمنی و جنگ با هیچ کشوری ندارد و با هدف خیرخواهی، کارهایی را برای کمک به ملت ها انجام می دهد و به همین دلیل اکثر کشورهای اسلامی به جمهوری اسلامی ایران علاقمند شده اند و قطعا این اتحاد، اخوت و برادری باب میل دشمن نیست و تحمل نخواهند کرد.

مولوی چاهانی اظهار کرد: دشمنان با این اقدام خواستند عکس العمل جمهوری اسلامی ایران، مسئولان و حاکمیت را ببینند تا خوشحال شوند که این اقدام آنها با بصیرت دستگاه های حاکمیتی نقشه بر آب شد و ایران اجازه نمی دهد ارتباطات محکم و ناگسستنی که بین ایران و کشورهای اسلامی و شیعه و سنی وجود دارد در داخل و خارج از کشور از بین برود و ایران تمام نقشه های دشمن را نقش برآب می کند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج اظهار کرد: مردم اقدام و حرکات صورت گرفته را به نام یک قوم، مذهب و کشور ننویسند و هر فردی که جرم و جنایتی را مرتکب می شود، آن فرد مسئول است.

وی ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی ایران، حکومت اسلامی داریم و در اطراف کشورمان نیز کشورهای اسلامی هستند؛ بنابراین روشن کردن کوچکترین جرقه اختلاف، تمام دنیای اسلام را می سوزاند.

مولوی چاهانی خاطر نشان کرد: همه دشمنان بدانند با تدبیر و بصیرتی که مقام معظم رهبری دارند، تمام نقشه های آنها قبل از آنکه شعله ور شود، خاموش خواهد شد.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 125945

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/125945/حادثه-خونین-حرم-امام-رضا-ع-نقشه-دشمنان-ایران-اسلام-اخوت-اتحاد-کشورهای-اسلامی-باب-میل-دشمن-نیست

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir