کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

رسانه ها در جهاد تبیین نقش مهمی دارند

23 فروردين 1401 ساعت 10:58

اصغر عسکری گفت: رسانه ها در شناساندن و معرفی حقایق و مقابله با تحریف ها، ابهام افکنی ها، کتمان و پوشیدن حقایق انقلاب و نظام؛ نقش مهمی دارند و این همان جهاد تبیین است.


حجت الاسلام اصغر عسکری در گفتگو با راه آرمان؛  با اشاره به آیه ای از قران کریم، اظهار کرد: هم مسئولین و هم جامعه رسانه ای باید در انتشار و گفتن صحبت ها و مطالب خود همانند سد عمل کنند، یعنی کنترل شده و بر اساس مصلحت صحبت نمایند.

امام جمعه رفسنجان افزود: انتشار یک مطلب نباید با سرعت و بدون پیش بینی صورت گیرد، بلکه باید مانند سد آرام آرام به صورت زلال و شفاف و کنترل شده باشد وگرنه ویرانی به بار خواهد آورد.

وی تصریح کرد: فعالیت رسانه باید جنبه حیات بخش، آبادکننده و همراه با روشنگری داشته باشد، زمانی که مطلبی منتشر می شود باعث ویرانی و تخریب افکار عمومی نشود.

حجت الاسلام عسکری افزود: خبر باید متناسب با تحمل جامعه و براساس مصلحت نظام و راستای امید بخشی انتشار یابد.

امام جمعه رفسنجان تشریح عملکرد و پیشرفت های دولت از طریق جهاد تبیین را مهمترین راهکار برای مقابله با دشمن عنوان و خاطر نشان کرد: رسانه ها در شناساندن و معرفی حقایق و مقابله با تحریف ها، ابهام افکنی ها، کتمان و پوشیدن حقایق انقلاب و نظام؛ نقش مهمی دارند و این همان جهاد تبیین است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 126117

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/126117/رسانه-جهاد-تبیین-نقش-مهمی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir