تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

رسانه ها در جهاد تبیین نقش مهمی دارند

اصغر عسکری گفت: رسانه ها در شناساندن و معرفی حقایق و مقابله با تحریف ها، ابهام افکنی ها، کتمان و پوشیدن حقایق انقلاب و نظام؛ نقش مهمی دارند و این همان جهاد تبیین است.
رسانه ها در جهاد تبیین نقش مهمی دارند
حجت الاسلام اصغر عسکری در گفتگو با راه آرمان؛  با اشاره به آیه ای از قران کریم، اظهار کرد: هم مسئولین و هم جامعه رسانه ای باید در انتشار و گفتن صحبت ها و مطالب خود همانند سد عمل کنند، یعنی کنترل شده و بر اساس مصلحت صحبت نمایند.

امام جمعه رفسنجان افزود: انتشار یک مطلب نباید با سرعت و بدون پیش بینی صورت گیرد، بلکه باید مانند سد آرام آرام به صورت زلال و شفاف و کنترل شده باشد وگرنه ویرانی به بار خواهد آورد.

وی تصریح کرد: فعالیت رسانه باید جنبه حیات بخش، آبادکننده و همراه با روشنگری داشته باشد، زمانی که مطلبی منتشر می شود باعث ویرانی و تخریب افکار عمومی نشود.

حجت الاسلام عسکری افزود: خبر باید متناسب با تحمل جامعه و براساس مصلحت نظام و راستای امید بخشی انتشار یابد.

امام جمعه رفسنجان تشریح عملکرد و پیشرفت های دولت از طریق جهاد تبیین را مهمترین راهکار برای مقابله با دشمن عنوان و خاطر نشان کرد: رسانه ها در شناساندن و معرفی حقایق و مقابله با تحریف ها، ابهام افکنی ها، کتمان و پوشیدن حقایق انقلاب و نظام؛ نقش مهمی دارند و این همان جهاد تبیین است.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcfyvdyew6d0ya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما