تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
۰
plusresetminus
حمیده حبیبی گفت: از صبح امروز انتقال ریزگردها را به سمت استان داشته ایم و این امر موجب شده که شاخص آلایندگی در شهرستان های شمالی استان افزایش پیدا کند.
افزایش شاخص آلایندگی در شهرستان های شمالی کرمان/ کاهش دما در اوسط هفته جاری پیش بینی می شود
حمیده حبیبی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان گفت با بیان اینکه از روز گذشته وزش باد نسبتا شدید را در اکثر مناطق کشور شاهد بودیم که جهت وزش باد از غرب به سمت شرق بوده است، گفت: از صبح امروز انتقال ریزگردها را به سمت استان داشته ایم و این امر موجب شده است که شاخص آلایندگی در شهرستان های شمالی استان افزایش پیدا کند.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: شاخص آلایندگی در شهر کرمان در حال ازدیاد است و تا ظهر این شرایط ادامه خواهد داشت و بعد از ظهر با توجه به سرعت افزایش باد، مقداری از غلظت این هوا در مناطق شمالی کاسته می شود.

وی بیان کرد: به طور کلی این شرایط ناپایدار است و تا اواسط هفته انتظار می رود که به صورت متناوب این پدیده را همراه با وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا را در بسیاری از مناطق استان شاهد باشیم.

حبیبی اظهار کرد: در هفته جاری تقریبا بعد از ظهرها افزایش ابر همراه با رگبارهای پراکنده و باران های خفیف را در ارتفاعات استان پیش بینی می کنیم.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خاطر نشان کرد: از یکشنبه شب کاهش محسوس دما در مناطق شمال و غرب استان را خواهیم داشت و برای صبح دوشنبه و سه شنبه کاهش دما پیش بینی می شود که احتمال دارد به محصولات کشاورزی در این مناطق آسیب بزند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcb50b88rhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین