تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان از توزیع ۱۵۰۰ بسته مومنانه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبرداد.
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بسیج
سرهنگ حسینجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان در گفتگو با "راه آرمان" گفت: در بحث کمک ها مؤمنانه در سال ۱۴۰۰ بیش از ده مرحله توزيع کمک های مؤمنانه داشتیم.
 
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با همکاری سپاه استان کارهای خوبی انجام شد از جمله در همین ماه مبارک رمضان دو مرحله کمک مومنانه انجام شده و این مرحله دوم است که کمک مومنانه داریم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان بیان کرد: امروز بمناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی این کار صورت گرفته است که بیش از ۱۵۰۰ بسته توزیع خواهیم داشت که ۵۰۰ بسته آن را خود ناحیه با کمک سپاه استان تهیه کرده و ۱۰۰۰ بسته را حوزه ها و پایگاه های مقاومت جمع آوری و تهیه کردند و با کمک خیرین و سپاه در بین اقشار محروم جامعه توزیع خواهند کرد.
 
حسینخانی تصریح کرد: کارهای دیگری که در ایام انجام شد میتوان به توزیع بیش از ۵۰ هزار غذا اشاره کرد که در بخش های گلباف، راین، ماهان، باغین و خود کرمان توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت و بسیجیان با همکاری مساجد توزیع شده است.
 
وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰ رأس گوسفند و ۱ رأس گوساله ذبح شده و گوشتشان در مناطق محروم توزیع گردیده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: بیش از ۲۵۰ کیلو گوشت گرم و بیش از ۵۰۰ قطعه مرغ در مناطق محروم باغین، گلباف، ماهان و راین و در حاشیه های شهر کرمان مانند شهرک الله آباد، چهارده معصوم، شهرک صنعتی، سراسیاب توسط حوزه و پایگاه های مقاومت با محوریت امام جماعت مسجد توزیع خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcd590fjyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما