تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۹
۰
plusresetminus
شهباز حسن پور گفت: توجه به عنوان سال نسخه نجات بخش کشور است و در این راستا از همه ظرفیت های کشور، کلیه کارگزاران و قوای سه گانه باید استفاده شود.
توجه به عنوان سال نسخه نجات بخش کشور است/ ضرورت عنایت به ظرفیت مردمی جهت تبیین عنوان سال
شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به عنوان نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: عنوان نامگذاری سال جدید، یکی از موضوعات اساسی کشور و در راستای منشور نظام است که توسط رهبر فرزانه انقلاب به خوبی انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تأکید کرد: توجه به عنوان سال نسخه نجات بخش کشور است و در این راستا از همه ظرفیت های کشور، کلیه کارگزاران و قوای سه گانه باید استفاده شود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید اعتماد نسبت به بخش خصوصی و مردم صورت گیرد، عنوان کرد: دولت ها ثابت کرده اند که در طول بیش از صد سال گذشته نه تنها در بحث اقتصاد موفقیتی را نداشته اند؛ بلکه باعث کندی کار شده اند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای تبیین عنوان نامگذاری سال باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود که یکی از ظرفیت های مردمی، مجموعه بزرگ اصناف، شرکت های دانش بینیان و شرکت های صنعتی است.

وی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت و ارتباط دانشگاه با کلیه بخش های جامعه به ویژه در زمینه تولید باید مد نظر قرار گیرد.

حسن پور تصریح کرد: امروز یکی از معضلات و مشکلات کشور بحث تولید است؛ تولیدی که بتواند صادرات محور باشد و در کنار این مهم باید با کالاهای سایر کشورها رقابت پذیر باشد و در این زمینه باید از ظرفیت جوانان متخصص، تحصیلکرده و دانشمندان جوان استفاده کرد.
 
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccseqsi2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین