تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت؛

سپاه پاسداران ستون فقرات انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز گفت: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ یکی از ستون‌های اصلی انقلاب را به عنوان سپاه پاسداران برای حفظ و حراست از نظام نو پای جمهوری اسلامی تأسیس کرد و رسالت سپاه حافظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.
سپاه پاسداران ستون فقرات انقلاب اسلامی است
سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" گفت: حضرت امام خمینی (ره) رسالتی را بر عهده سپاه گذاشت و این رسالت نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب بود و این مسئولیت سنگین را بر عهده این نهاد مقدس قرار داد که حافظ انقلاب باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: در این سال‌های مدیدی که از انقلاب گذشته است سپاه همیشه خود را فدایی انقلاب دانسته است و نقش حضرت ابوالفضل (ع) را برای انقلاب داشته است و همیشه به عنوان ابوالفضل (ع) انقلاب سر و جان داده است.
 
وی بیان کرد: سپاه در سختی‌ها همیشه همراه و حافظ انقلاب بوده است همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که من نظرم از سپاه بر نمی‌گردد و از سپاه راضی هستم.
 
سرهنگ پاسدار بهروز تصریح کرد: امروز مقام معظّم رهبری مدظله العالی می‌فرمایند که هر جا مشکلی احساس کنیم که حل نمی‌شود ما آن مسئله و مشکل را به سپاه واگذار می‌کنیم و نقش سپاه در انقلاب نقش کلیدی بوده و همیشه خود را فدایی انقلاب دانسته است.
 
وی ابراز کرد: نگاه سپاه؛ نگاه به امامت و فدایی ملّت بوده است و تا به امروز آن چه که گفته در عمل نشان داده است و صداقت سپاه صداقتی دارد که از زبان مردم شنیده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: سپاه خود را همیشه فدایی نظام، انقلاب و مردم دانسته است و عمل سپاه تا به امروز عملی مقدس بوده و هر جایی عملی از سپاه انجام شده این اعمال مقدس بوده است که تاریخ گواه و شاهد آن می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه بالنده‌تر، پُر رونق‌تر و قدرتمندتر از همیشه برای دشمنان مایه ترس و لرز و وحشت را به وجود آورده است و این خاصیّت سپاه می‌باشد و همیشه در کنار مظلومین و محرومین ستمدیده بوده است.
 
سرهنگ پاسدار بهروز گفت: ان‌شاءالله به امید آن روزی که سپاه زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) شود و در کنار سپاه امام زمان (عج) زمینه‌ای را فراهم سازد که صدا و منادی اسلام سراسر جهان را در بر گیرد و به این روز امید داریم و قطعاً این محقق خواهد شد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjvmevouqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما