تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱
۰
plusresetminus
معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری کنگره ۳۸ شهید طلبه مدافع حرم ایرانی در کرمان

فخرالدین مهدوی گفت: با حضور خانواده شهدای روحانی مدافع حرم ایرانی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه کنگره 38 شهید طلبه مدافع حرم در کرمان پایتخت مقاومت برگزار می شود.
برگزاری کنگره ۳۸ شهید طلبه مدافع حرم ایرانی در کرمان
حجت الاسلام و المسلمین فخرالدین مهدوی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: کنگره 38 شهید طلبه مدافع حرم ایرانی در تاریخ 29 اردیبهشت با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و روحانیون در کرمان برگزار می شود؛ چرا که کرمان پایتخت مقاومت است.

معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، تجلیل از مقام شهدا است؛ چرا که این عزیزان بی نام و گمنام رفتند، جنگیدند و ریشه تکفیری ها را از بین بردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت، ایثار، دفاع مقدس را با برگزاری این کنگره ها خواهیم داشت، اظهار کرد: حضور خانواده شهدای مدافع حرم در این مراسم و در شهر کرمان موجب برکت و نعمت برای مردم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی تصریح کرد: در تاریخ چهارم خرداد ماه کنگره شهدای روحانی سراسر کشور در قم را خواهیم داشت؛ همچنین در کنار برگزاری کنگره، نمایشگاهی در زمینه فعالیت ها و نقش روحانیت در دفاع مقدس در انقلاب و جبهه مقاومت برگزار می شود.

معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: در استان کرمان، بیش از 140 شهید طلبه، هزار و 300 ایثارگر، 140 جانباز هفتاد درصد و هفت آزاده دفاع مقدس داریم که همه این عزیزان از افتخارات استان کرمان در عرصه انقلاب، دفاع مقدس و ارزش های انقلاب هستند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccoeqs12bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین