تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی گفت: پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به مبارزات طولانی با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، قوت و اصالت بخشید.
پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد/ مردم کرمان برای تعظیم شعائر الهی در این راهپیمایی حضور چشمگیر خواهند داشت
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار قدسی امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است؛ روز قدس پرچم نفی سلطه کفار بر مومنین را برافراشته ساخت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز قدس نگذاشت مسأله مهم فلسطین در تاریخ گم شود و نور امید را به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر ساخته است.

وی بیان کرد: پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به مبارزات طولانی با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، قوت و اصالت بخشید؛ روز جهانی قدس، پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و حمایت حق‌طلبان را از مردم فلسطین به جهانیان برجسته کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: روز قدس نشان داد، سازشکاری و خیانت برخی سران کشورهای عربی در به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت آمریکای جنایتکار از اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب، مورد انزجار آزادگان عالم است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تأکید کرد: مردم استان کرمان در این روز مبارک، با گرامیداشت مقام شهدای بزرگ جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با این باور که تا این غده سرطانی ریشه کن نشود، دنیا روی آرامش به خود نخواهد دید، با آرمان های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم کرمان همراه با همه‌ ملت و حق‌ طلبان عالم، امسال نیز برای تعظیم شعائر الهی و دفاع از هویت دینی قبله اولین مسلمین و حمایت مردم فلسطین اشغالی، در راهپیمایی عظیم و تأثیرگذار روز قدس حضور چشمگیر خواهند داشت.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdf90ffyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین