تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
۰
plusresetminus
حسین جلالی گفت: مجمع نمایندگان انتخاب استاندار جدید استقبال کرده است و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری خواهد داشت و در روز معارفه وی تمامی نمایندگان شرکت خواهند کرد تا وحدت و یکپارچگی در استان ایجاد شود.
استان کرمان هشت ماه از برنامه کلان کشور عقب است/ وحدت نمایندگان استان در همکاری با استاندار جدید
حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص انتصاب مهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان گفت: پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور، شاهد تغییرات و تحولات در استان نبودیم و کاروان دولت مردمی و خدمت گزار آیت الله رئیسی به کرمان نرسید و مردم طعم شیرین این انتخاب را نچشیدند و با انتصاب استاندار جدید این زمینه فراهم شد تا مردم، نتیجه انتخابی را که انجام داده اند را ببینند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما هشت ماه در مقایسه با استان های دیگر عقب هستیم؛ چرا که در این مدت، ادامه دولت گذشته در حال فعالیت بود و با انتخاب فداکار از یک جهت این امید در دل مردم ایجاد شد که دولت آیت الله رئیسی می خواهد خدمت گزاری را در استان کرمان آغاز کند.

وی بیان کرد: با توجه به شناختی که از مهدی فداکار دارم، وی از جمله رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و از افراد انقلابی و ولایی است و انتظار می رود فرصت از دست رفته چند ماهه، با انجام کار مضاعف جبران شود؛ چرا که استان کرمان هشت ماه از برنامه کلان کشور عقب است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی اظهار کرد: مسئولیت استاندار جدید بسیار سنگین است و وی باید هر چه زودتر برنامه خود را ارائه دهد؛ چرا که اگر بخواهیم دچار روزمرگی شویم ممکن است کارهایمان به نتیجه نرسد؛ بنابراین باید هر چه زودتر برنامه ها ارائه شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته تخصصی استاندار جدید کرمان در عرصه اقتصاد نیست و هم اکنون در زمینه معادن و اقتصاد نیاز مبرم و ضروری وجود دارد؛ بنابراین می طلبد که وی از مشاورین قوی در امور اقتصادی استفاده کند، به ویژه معاون اقتصادی خود را فردی قوی انتخاب کند.

وی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان از این انتخاب استقبال کرده است و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری خواهد داشت و در روز معارفه وی تمامی نمایندگان شرکت خواهند کرد تا وحدت و یکپارچگی در استان ایجاد شود و در پرتو این وحدت و یکپارچگی معتقدم خدمات خوبی به مردم شریف و نجیب استان انجام خواهد شد؛ چرا که ثمره وحدت، خدمت و امنیت است و با وحدت مسائل معیشت و رفاه مردم را بتوانیم حل کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcaein6m49nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین