تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان ریگان، محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی نماز عید سعید فطر در مرکز شهرستان را تشریح کرد.
تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهر ریگان 
سرهنگ اسحاق دریجانی در گفتگو با راه آرمان، بیان کرد: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۰۶:۳۰ در ورزشگاه امام علی(ع) {زمین چمن} اقامه خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی ریگان افزود: جاده خاکی از جنب رستوران موسی زاده به سمت ستاد فرماندهی تا اداره ورزش و جوانان و هلال احمر مسدود می باشد، و بلوار جهان آباد واقع در پشت زمین چمن جهت تردد وسایل نقلیه مشخص شده که نمازگزاران می توانند از محل روستای جهان آباد، خیابان جنب رستوران موسی زاده و بلوار امام خمینی(ره) جنب کمیته امداد به محل نماز عید سعید فطر عزیمت کنند.
 
این مسئول انتظامی با بیان اينکه محل پارک خودروها بلوار شن ریزی جهان آباد می باشد از رانندگان عزيز درخواست کرد: تا از رها کردن و پارک وسایل نقلیه در سایر مسیرها و ایجاد سد معبر برای نمازگزاران جدا خودداری کنند.
 
فرمانده انتظامی ریگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار، همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را جهت اجرای صحیح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را با پلیس خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcdk90f9yt0x96.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما