تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
۰
plusresetminus
محمد جواد علیا سرگروه تیم جهادی پزشکی اعزامی از تهران گفت: این گروه جهادی شامل ۴۳ پزشک متخصص و فوق تخصص با تجربه ۱۰ ساله هستند که کلیه خدمات مورد نیاز بیماران را به صورت رایگان انجام می دهند.
ویزیت رایگان ۴۳ پزشک متخصص در حاشیه شهر کرمان/ تحویل دارو و عینک رایگان به محرومین
محمد جواد علیا سر گروه تیم جهادی پزشکی  اعزامی از تهران درگفتگو با "راه آرمان" ضمن بیان اینکه این گروه جهادی کوی شیرین یک گروه NGO است، اظهار کرد: این مجموعه دارای ۴۵ الی ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص است که اکثر آنها طی فعالیت های جهادی، پزشکی به مردم مناطق مختلف و دور افتاده خدمات ارائه می کنند.

 علیا بیان کرد: این ششمین مرتبه ای است که تحت عنوان اردوی جهادی به کرمان سفر کرده و درخدمت مردم دیار کریمان هستیم.

سر گروه تیم جهادی پزشکی تصریح کرد: در این سفر برای  اولین بار نوبت دهی را به صورت الکترونیکی انجام می دهیم تاهم در تکریم مردم کشورمان فعالیت ویژه ای داشته باشیم وهم اینکه در رسیدن ظرفیت ها، شمارش ها، شناسایی ها و آمار بهترین اتفاق رقم خورد.

علیا گفت: این گروه جهادی تخصص های مختلفی از جمله دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارولوژی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، اعصاب و روان، تقویت و رژیم درمانی، طب ایرانی، اورتوپدی و همچنین مشاوره کسب و کار، مشاوره حقوقی، بحث مسائل خانوادگی و احکام را ارائه می کند.

وی افزود:  از افتخارات این گروه این است که علاوه بر کار جهادی پزشکی، کارهای فرهنگی نیز انجام می شود.

علیا، ساعات ارائه خدمات گروه جهادی پزشکی را ساعت ۸ صبح الی ۵ بعدازظهر عنوان کرد.

سرگروه تیم جهادی پزشکی اعزامی از تهران تصریح کرد: کلیه خدمات ازجمله ارائه داروهای مورد نیاز بیماران و همچنین انجام رادیولوژی، اکوی قلب، سونوگرافی و رادیولوژی توسط خود تیم جهادی در محل انجام می شود و کلیه پزشکان و اساتید مجرب و باسابقه ده ساله هستند.

علیا ادامه داد: دربخش دندانپزشکی تعداد ۱۰ پزشک همراه با دستیار فعالیت دارند که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خدمات ارائه می شود.

سرگروه تیم جهادی مدت زمان این اردو را سه روزه اعلام کرد و گفت: داروخانه کامل و جامعه ای داریم که سعی داریم داروهای بیماران نیازمند، کودکان کار در شهرکرمان و کمیته امداد که به ما معرفی می شوند تامین و تحویل دهیم.

علیا عنوان کرد: در بحث چشم پزشکی و ارائه عینک تمامی کسانی که محروم هستند و توانایی خرید عینک را ندارند عینک به صورت رایگان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه پزشکان حاضر در این گروه جهادی، حاذق و با تجربه بوده و از تهران اعزام شده اند که شاید بیماران برای گرفتن نوبت می بایست ماه ها و شاید هفته ها در لیست انتظار باقی بمانند اما هم‌اکنون این تیم با سهولت در دسترس کلیه نیازمندان و محرومان قرار گرفته است که می توانند از کلیه خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcf0vdyxw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما