تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۷
۰
plusresetminus
منصور شکراللهی گفت: امسال در لایحه بودجه اعتبارات خوبی برای مناطق محروم از جمله پنج شهرستان جنوبی استان در زمینه زیر ساخت ها، آب و برق در نظر گرفته شده است.
تخصیص اعتبار مناسب در لایحه بودجه برای مناطق محروم جنوب استان/ با همت معین اقتصادی رودبار جنوب، مصوباتی را برای مسائل زیر ساختی و ایجاد اشتغال داشته ایم
منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حضور مدیر کل آب و فاضلاب استان کرمان در مناطق جنوبی استان گفت: در خصوص مسائل آب این مناطق مصوباتی را داشته ایم و به این جمع بندی رسیده ایم که با همکاری سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام تا پایان سال 1401 مسائل آب شرب مردم پنج شهرستان جنوبی استان حل شود.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در خصوص وضعیت راه های حوزه انتخابیه ضمن اشاره به حضور مدیر کل راه در منطقه ابراز کرد: مباحث زیر سازی جاده های روستای آغاز شده است و اقدامات برای جاده رمشک و جاده نودژ به بجگان شروع شده است، جاده مارز رو به اتمام است.

وی ادامه داد: جاده دو بانده کهنوج به رودان رو به اتمام است و اعتبارات خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیر عامل صنایع مس به عنوان معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب است که در شهرستان حضور داشتند و مصوباتی را به منظور سرمایه گذاری در این شهرستان برای کشت و صنعت، مسائل زیر ساختی و اشتغال به ویژه اشتغال خرد و خانگی برای کمک به منطقه و اشتغال آفرینی با توجه به عنوان نامگذاری سال داشته ایم.

شکراللهی با تأکید بر اینکه امسال در لایحه بودجه اعتبارات خوبی برای مناطق محروم از جمله پنج شهرستان جنوبی استان در زمینه زیر ساخت ها، آب و برق در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: با سفر ریاست جمهوری به استان، قطعا ایشان به جنوب استان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcaoin6049nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین