تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳
۰
plusresetminus
امید آذرمهر گفت: شهرداری شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت بر ارتقاء سطح عمران و زیباسازی شهری کوشا است.
اولویت خدمت رسانی بر ارتقاء سطح عمران و آبادانی است
امید آذرمهر شهردار شهر بلوک در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت؛ گفت: اولویت اصلی شهرداری شهر بلوک کار عمده و جهادی در جهت عمران و آبادنی است.

شهردار شهر بلوک افزود: فعالیت و کار کفپوشی پیاده‌روهای شهر بلوک در حال انجام می‌باشد و در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کارگرهای شهرداری در اختیار پیمانکار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: کارگرهای زحمتکش و پُرتلاش شهرداری در کنار انجام کارهای کفپوشی پیاده‌روها نیز در نظافت و پاکیزگی شهر همّت زیادی دارند.

آذرمهر اظهار کرد: نظافت و پاکیزگی از مؤلفه‌های اصلی و اولویت کاری شهرداری می‌باشد که بحمدالله با همت و کار جهادی نیروهای شهرداری تاکنون به خوبی پیش رفته است.

شهردار شهر بلوک تصریح کرد: در صورتی که نیروهای جهادی و بسیجی برای کاشت گل و گیاه و زیباسازی شهر با شهرداری همکاری داشته باشند با کمال میل همکاری آنها را خواهیم پذیرفت و وسایل مورد نیاز در اختیار آنها گذاشته خواهد شد.

وی ابراز کرد: ارائه کار فرهنگی خوب و ماندگار در راستای برگزاری پویش سرود سلام فرمانده در حد امکان همکاری لازم با عوامل اجراء را خواهیم داشت و نسبت به برنامه‌های ملّی و فرهنگی در شهر بلوک استقبال خواهیم کرد.

آذرمهر خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک خبر خوشی برای اهالی شهر بلوک‌ خواهیم داشت که بالای ۱۰ هزار متر اکثر خیابان‌ها و کوچه‌ها آسفالت خواهند شد.

شهردار شهر بلوک بیان کرد: حقیر  به عنوان فردی انقلابی خود را خدمتگزار و خادم همه مردم می‌دانم و به عنوان فرد بسیجی با نهاد مقدس بسیج که در همه عرصه‌های رشد و پیشرفت حرف برای گفتن دارد بیش از پیش همکاری خواهیم داشت. 

وی اولویت کاری خود را خدمت‌رسانی به مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهر دانست و افزود: با ارائه طرح‌های مناسب در راستای توسعه شهری از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjvaevyuqe8vz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما