تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
۰
plusresetminus
رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد:

پایداری و مقاومت، رمز پیروزی بر دشمنان است

یوسف امیرشکاری گفت: شرط امداد الهی تنها توحید نیست بعد از توحید مقاومت است که پیروز به بار می آورد.
پایداری و مقاومت، رمز پیروزی بر دشمنان است
یوسف امیر کاری درگفتگو با راه آرمان؛ گفت: خداوند در قرآن وعده داده کسانی که گفتند الله و بر آن استقامت ورزیدن خداوند ملائکه بر آن نازل می کند که نترسید و بشارت بهشت می دهد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: شرط امداد الهی تنها توحید نیست بعد از توحید مقاومت هست که پیروز به بار می آورد.

امیر کاری بیان کرد: مردم انقلابی ایران هم در طول مبارزاتشان بر علیه حکومت، بر علیه شاه ستمگر استقامت کردند و کف خیابان در مقابلوحشیگری حکومت پهلوی ایستادند و ایستادگی و مقاومت به ثمر نشست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: پیروزی انقلاب اسلامی فقط شعار نبود ایستادگی پیروزی را به بار آورده و طی هشت سال دفاع مقدس هم باز هم این ایستادگی و مقاومت همه مردمان و نه مقاومت رزمندگان، رزمندگان در صحنه نبرد و نه یک نبرد عادی که به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی، نامرد ترین جنگ دربدترین شرایط برملت ما تحمیل شد.

وی تصریح کرد: در این شرایط  هم رزمندگان در خطوط مقدم مقابله با دشمن ایستادگی کردند و همچنین مردمی که در پشت جبهه بودند، مقاومت کردند .

امیرشکاری تاکید کرد: مقاومت در برابر کمبودها، نبود ها برای پیدا کردن و گرفتن بیست لیتر نفت شاید مردم یک هفته در صف می ایستادند ولی اعتراض نمی کردند و پشت انقلاب ایستادند، شهید دادند بچه هایشان را به صحنه نبرد فرستادند کفن کردند.

رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد:  اگر ما در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در مقابل دشمن نمی‌کردیم پیروزی به وجود نمی‌آمد؛ این مقاومت همراه با ایثار از خودگذشتگی همراه با شجاعت همراه با همه آ معیار های صحیح  انسانی مقاومت صورت گرفته که نتیجه اش پیروزی می شود.

وی بیان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادیم ۸۸ کشور غیر مستقیم به صدام کمک می‌کردند ۳۴ کشور به تعبیر حضرت آقا مستقیم به عراق کمک می کردند از ۱۸ یا ۱۹ کشور اسیر گرفتیم.

امیرشکاری تصریح کرد: در طول دفاع مقدس در مقابل ارتش عراق فقط مقاومت نبود این مقاومت در مقابل تمام دنیا بود مقاومت در مقابل همه دنیای استکباری بود که ما همه ظرفیت و مقابل ما ایستاده بود ولی ما مقاومت کردیم.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: این مقاومت، مقاومت جهت دارا بودن مقاومت برای خدا بود مقاومت در راه خدا بود و مقاومت با استعانت از خدا بود؛ خداوند نیز برکات خود را براین ملت نازل کرد.

امیرشکاری اظهار کرد: بر دل دشمنانشان ترس و هراس انداخت و این مقاومت ثمرش شد شیرینی پیروزی هشت سال دفاع مقدس و تا به امروز انقلاب در همه صحنه ها وقتی مقاومت و ایثار و ازخودگذشتگی ملت بودثمرش آن  پیروزی بوده است.

وی بیان کرد: وقتی ما به جای مقاومت به سمت جمع کردن مال و ثروت رفتیم در آن صحنه ها ما را  با مشکل مواجه کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: راه غلبه بر مشکلات، مقاومت ملت آن هم مقاومت برای خدا، مقاومت در  راه خدا، مقاومت با استعانت از خدا، ثمره اش پیروزی است.

امیرشکاری تصریح کرد: همیشه دفاع مقدس جلوه دارد و  نمونه‌های عینی و بارز آن هستند رزمندگانی که با عده قلیل در مقابل کثرت دشمن ایستادند.

وی خاطر نشان کرد:  تعداد ما در جنگ نسبت به لشکر دشمن بسیار کم بود، با همین تعداد کم توانستیم در برابر لشکر دشمن مقاومت کنیم، این مقاومت بود که برای ما ثمره شیرین پیروزی  آورد و نتیجه مقاومت نصرت الهی و نصرت الهی پیروزی را برای ما قطعاً به بار خواهد آورد.


انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcguu9qqak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما