تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۶
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است

ناصر بهروز گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اتفاق بزرگی در تاریخ اسلام است.
سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است
ناصر بهروز در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و سالروز عزّتمندی و سربلندی جبهه انقلاب و نظام اسلامی و پیروزی مکتب حضرت امام خمینی (ره) بر کفر و استکبار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس اتفاق بزرگی در تاریخ اسلام است که یکی از قلّه‌های بلند و بزرگ اسلام به شمار می‌آید.

بهروز بیان کرد: همه ما به این روز بزرگ می‌بالیم و به آن افتخار می‌کنیم که به عنوان فرزندان این سرزمین فاتحان خرمشهر هستیم.

وی یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: به روح بزرگ شهداء والامقام درود می‌فرستیم و خداوند به همه ما عمر با عزّت عطا فرماید که راه این شهیدان والامقام و مکتب و مسیر آنها را ادامه دهیم.

بهروز تصریح کرد: سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان‌گر و یادآور رشادت، دلاور مردی و از خودگذشتگی شهیدان والامقام ما و پایداری و استقامت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: دلاوری و شهامت فرماندهان و ایثار رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و اخلاص امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز خانواده‌های معظّم شهداء، ایثارگران و جانبازان عزیز است که فرزندان شهید آنها برای ملّت بزرگ ایران اسلامی اقتدار و سربلندی را به ارمغان آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: مقاومت و پیروزی‌های حاصل از مقاومت با ارشادگری‌ها و راهنمایی‌های حضرت امام خمینی (ره) فتح الفتوح امام، تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی از موارد مهم آزادسازی خرمشهر است.

بهروز ابراز کرد: شرح عملیات بیت‌المقدس از زبان رزمندگان اسلام و هشت سال دفاع مقدس شنیدنی است و این کارنامه درخشان شهداء والامقام باعث سربلندی و افتخار همه مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگترین حادثه و رویدادهایی است که تضمین انقلاب در آن به وجود آمد که مدیریت الهی حضرت امام خمینی (ره) در جنگ از مؤلفه‌های اصلی این رویداد به شمار می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای بی‌نظیر تاریخ می‌باشد که حق بر باطل پیروز شد و خداوند متعال حقانیت رزمندگان اسلام را اثبات کرد و آن نگاه اعتقادی که در دفاع مقدس به خاک و سرزمین وجود دارد باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjaaevxuqe8vz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما