تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸
۰
plusresetminus
سلیمان اسفندیاری گفت: امام راحل بر دلها حکومت و امامت کردند و اخلاص و صفای امام باعث گردید که آن همه انسان در تراز اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب سلامی تربیت شود.
اخلاص امام خمینی(ره) باعث شد بر دلها حکومت و امامت کنند
سلیمان اسفندیاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: امام خمینی بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی از اوایل دهه چهل و بلکه قبل از آن با تربیت انسان های مخلص، مجاهد و پرتلاش زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی را بر حکومت دیکتاتوری شاه خائن فراهم کردند.

اسفندیاری بیان کرد: معظم له با آموزه های دین مبین اسلام و مذهب برحق تشییع جوانانی در تراز اسلام ناب محمدی (ص) تربیت کرده و همین جوانان و بچه های که در دهه چهل در گهواره بودند و بعضا هنوز متولد نشده بودند با رهبری پیامبر گونه خود و با تاسی گرفتن از تعالیم متعالی اسلام جنگ را اداره نموده و به پیش بردند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت:  امام امت جنگ را به یک دانشگاه  و کارخانه انسان سازی تبدیل کرده و هرچه انقلاب اسلامی  در این ۴۳ سال انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد دارد از ثمرات همین دفاع مقدس ۸ ساله است.

اسفندیاری افزود: فتح الفتوح امام خمینی(ره) تربیت جوانان متعهد و متخصص در تراز انقلاب اسلامی که با این عمل الهی انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی تصریح کرد:  امام جوانانی تربیت کردند که قابل مقایسه با امت عصر رسول الله نبودند و امام فرمودند مردم ایران از امت عصر رسول الله بهتر هستند.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امام خمینی انسانهای در تراز انقلاب اسلامی  تربیت کرد که تاثیر زیادی در روند جنگ، انقلاب و منطقه داشته و دارند و انقلاب اسلامی هنوز از ثمرات آن انسان های تربیت یافته در مکتب امام حسین ( ع) استفاده می نماید و انقلاب اسلامی را با همین انسانهای اثر گذار به منطقه و جهان صادر کردند.

وی بیان کرد: تربیت انسان های در تراز تشیع، انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان اثرگذار تر و پرثمر کرد.

اسفندیاری گفت: امام خمینی(ره) علاوه بر تربیت انسان های در تراز انقلاب اسلامی در ایران اسلامی، با صدور انقلاب اسلامی از طریق دفاع مقدس انسانهایی مجاهد و در تراز انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای جهان تربیت نمود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود:  ثمره تربیت آن انسانها را در منطقه و محور مقاومت مشاهده میکنیم و این انسانهای تربیت یافته مکتب اهل بیت دشمنان قسم خورده اسلام واقعی و شیعه را در منطقه شکست دادند و این یکی از دیگر فتح الفتوح های امام خمینی رحمت الله علیه است.

 اسفندیاری اظهار کرد:  تربیت انسان های بزرگ و تاثیر گذار  حاصل اخلاص، هنر و مدیریت عالی امام خمینی رحمت الله است که از تعالیم اسلام ناب نشات گرفته بود.

وی افزود:  مدیریت امام خمینی مدیریت الهی بود و تربیت این همه انسان فداکار، شجاع، مخلص فتح الفتوح بزرگی بود که جنگ را مدیریت کردند و به پیروزی رسانند و انقلاب اسلامی را تا زمان حال به پیش بردند و در منطقه و جهان به یک قدرت بزرگ تبدیل نمودند.

اسفندیاری گفت:  به دشمنان انقلاب جرات نگاه چپ و غضبناک را ندادند و اگر غلطی از آنها سر بزند پاسخ دردناک و محکمی دریافت خواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: فتح الفتوح امام خمینی رحمت الله علیه در واقع فتح قلب و دل جوانان و مردم ایران و مسلمانان جهان بود.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی رحمت الله علیه بر دلها حکومت و امامت کردند و اخلاص و صفای امام باعث گردید که آن همه انسان در تراز اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب سلامی تربیت شود.

اسفندیاری گفت:  فتح الفتوح امام که  تربیت انسانهای مومن بود از سال ۴۲ شروع و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصا در ۸ سال دفاع مقدس به اوج خود رسید.ثمره تلاش امام خمینی انسانهای نظیر شهیدان باکری ، خرازی، زین الدین،  صیاد شیرازی،  حاج قاسم سلیمانی و هزاران شهید دیگر بود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: تربیت این انسانهای بزرگ نظیر شهید حاج یاسم سلیمانی که در دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار بود و این شهید بزرگ مقاومت منطقه برای دشمنان جهان اسلام به جهنم تبدیل نمود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: این شهید هزاران نفر نیروی جوان، مومن  و شهادت طلب را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین اشغالی تربیت نمود که این جوانان دشمنان اسلام را به زانو در آوردند و شکست سختی را به آنها تحمیل نمودند.

وی تصریح کرد: جوانان تربیت شده توسط امام خمینی رحمت الله علیه خرمشهرها را آزاد کردند و آزادی قدس شریف به دست این جوانان آزادی آخرین خرمشهر خواهد بود.

اسفندیاری گفت: فتح الفتوح امام خمینی تربیت شهید فهمیده نوجوان ۱۳ ساله بود که آن حماسه سترگ و ماندگار را در تاریخ رقم زد.

وی افزود: کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: فتح الفتوح امام در تربیت انسانهای در تراز انقلاب اسلامی شهید محسن حججی است که قلوب مردم ایران و منطقه را به خود معطوف کرد و تبدیل به یک استوره و الگو برای مردم ایران خصوصا جوانان شد.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امام انسانهایی تربیت نمود که خیلی از آنها در سرنوشت انقلاب اسلامی و مردم منطقه موثر بوده و هستند.

اسفندیاری گفت: انسانهایی تربیت کرد که در حال حاضر گمان هستند و در آینده از آنها و کارهای آنها بیشتر خواهیم شنید.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی با تربیت انسانهای مومن، شجاع و مجاهد نشان داد که اگر اینها در زمان ابا عبدالله الحسین علیه السلام بودند قطعا در روز عاشورا در رکاب آقا  شمشیر میزدند و نشان از روح بزرگ و عظیم و اخلاق امام خمینی رحمت الله علیه دارد.فتح الفتوح های امام همچنان ادامه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: هر روز شاهد فتح الفتوح های ایشان توسط تربیت یافتگان امام خمینی هستیم و انشاالله شاهد فتح  تمامی سرزمین های مسلمانان جهان از دست حکام زورگو توسط سربازان مقام معظم خواهیم بود.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdccomqsp2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما