تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸
۰
plusresetminus
همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) صورت می گیرد؛

برگزاری همایش «سلام فرمانده» در پایتخت مقاومت جهان اسلام

امیر اشرفی دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان گفت: همایش«سلام فرمانده» چهارشنبه یازدهم خرداد ماه در محوطه باز مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با حضور مداح ابوذر روحی برگزار شود.
برگزاری همایش «سلام فرمانده» در پایتخت مقاومت جهان اسلام
امیر اشرفی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص برگزاری همایش «سلام فرمانده» در شهر کرمان گفت: در ابتدا این پویش در یکی از شهرهای شمال ایران آغاز شد و هم اکنون در بسیاری از مناطق کشور و بسیاری از کشورها در حال اجراست.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان ادامه داد: در کرمان چند مجموعه که فعالیت کودک و نوجوان انجام می دادند، اقداماتی را در این زمینه آغاز کردند و حدود ششصد نفر از کودکان و نوجوانان از سن چهار تا یازده سال در فراخوان اعلام شده شرکت کردند که البته گفتنی است خانواده ها با عشق و رضایت این کار را انجام دادند.

وی بیان کرد: نزدیک به دو ماه در کرمان در محل مصلی امام علی علیه السلام و استادیوم شهید سلیمی کیا این سرود توسط کودکان و نوجوانان تمرین می شود و هم اکنون عموم مردم علاقمند به شرکت در پویش«سلام فرمانده» هستند.

اشرفی ابراز کرد: بر اساس آخرین تصمیمات قرار است این همایش چهارشنبه یازدهم خرداد ماه در محوطه باز مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با حضور مداح ابوذر روحی برگزار شود و امیدواریم بتوانیم همایشی در خور شهر کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار کنیم.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان با بیان اینکه مجموعه های مردمی درگیر آماده سازی این کار هستند، خاطر نشان کرد: دستگاه های حاکمیتی قرار است زیر ساخت های لازم را فراهم کنند چرا که بر اساس برآورد حداقل چهل الی پنجاه هزار نفر در این همایش حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcjtaevauqe88z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین