تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۶
۰
plusresetminus
بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون:

امیدوارم خاطرات خوبی در رفسنجان رقم بخورد

فرج الله گل سفیدی گفت: از اینکه طلسم تولید فیلم در رفسنجان شکسته شد و به زودی عازم این شهرستان خواهیم شد، بسیار خوشحالم و امیدوارم خاطرات خوبی را در کنار مردم خونگرم این شهرستان رقم بزنیم.
امیدوارم خاطرات خوبی در رفسنجان رقم بخورد
فرج الله گل سفیدی  که از مدت‌ها قبل جهت حضور در فیلم فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی اعلام آمادگی کرده بود، در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از اینکه طلسم تولید فیلم در رفسنجان شکسته شد و به زودی عازم این شهرستان خواهیم شد، بسیار خوشحالم و امیدوارم خاطرات خوبی را در کنار مردم خونگرم این شهرستان رقم بزنیم. 

بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون اضافه کرد: کار در شهرستان در فصل گرما بسیار سخت و طاقت فرساست به همین خاطر امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در کمترین زمان ممکن کار فیلمبرداری فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی را به پایان برسانیم و در ادامه از بافت های تاریخی و مذهبی این شهرستان هم دیدن کنیم.

فرج الله گل سفیدی که به تازگی فیلم احیا به تهیه کنندگی محمد کریمی را از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال پخش داشت، افزود: به موفقیت فیلم احیا در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی و دومین جشنواره فیلم کرمان و جشنواره بین المللی فیلم شهر ایمان دارم و مطمئن هستم که در یکی از بخش‌ها به روی سکو خواهیم رفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای بازی در فیلم فردای اربعین به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی نیز که بعد از فرشته مزاحم تولید خواهد شد، اعلام آمادگی می کنم.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchkqnzk23niid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما