تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۱
۰
plusresetminus
امین رضوانی با تأکید بر اینکه دولت عزم ملی برای تقویت زیر ساخت های جنوب استان کرمان داشته باشد، گفت: مشکلاتی در زمینه های مختلف در مناطق جنوب وجود دارد و از دولت، مسئولان و به ویژه وکیل مردم در خانه ملت می خواهیم تا رایزنی هایی برای بهبود شرایط و یک بار برای همیشه در این مناطق داشته باشند.
دولت برای تقویت زیر ساخت های جنوب استان عزم ملی داشته باشد/ عدم تخصیص اعتبار مناسب برای مناطق محروم جنوب کرمان
حجت الاسلام و المسلمین امین رضوانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و بیان اینکه معظم له بر مقوله انقلابی ماندن تأکید داشتند، گفت: ایشان مردمی بودن، ساده زیستی و گره گشایی از امورات مردم را مطرح کردند.

امام جمعه شهرستان منوجان با بیان اینکه امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز قانون گذاری در کنار سایر قوا می تواند نقش آفرینی بسیار ارزشمندی را داشته باشد، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی از ابتدای انقلاب با استکبار جهانی در مسائل مختلف مبارزه داشته و امروز نیز دشمن مشکلات معیشتی مردم را مورد هدف قرار داده است.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه لازم است که نمایندگان مجلس با گره گشایی قوانین دست و پا گیر برای سهولت مسائل مردم اقدام کنند، اظهار کرد: دولت سیزدهم، عزم ملی به کار بسته است و اقتصاد کشور را جراحی می کنند تا ما را از بیماری اقتصادی نجات دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی با اشاره به محرومیت جنوب استان کرمان عنوان کرد: جغرافیای جنوب کرمان دارای  پتانسیل بسیار ارزشمندی در ابعاد کشاورزی، معدنی و غیره است و این در حالی است که زمانی که سخن از جنوب استان به میان می آید، با توجه به شرایط موجود فریاد و ندای محرومیت را سر می دهیم.

امام جمعه شهرستان منوجان با تأکید بر اینکه دولت عزم ملی برای تقویت زیر ساخت های جنوب استان کرمان داشته باشد، گفت: مشکلاتی در زمینه های مختلف در مناطق جنوب وجود دارد و از دولت، مسئولان و به ویژه وکیل مردم در خانه ملت می خواهیم تا رایزنی هایی برای بهبود شرایط و یک بار برای همیشه در این مناطق داشته باشند و دولت اعتبارات ویژه ای را برای آنها بگذارد.

وی اظهار کرد: در جلسات برای اعتبارات، تصمیمات خوبی در حوزه آمار و اعداد گرفته می شود؛ اما در زمان تخصیص، این اعتبارات به شهرستان هایی که نیازمند هستند، نمی رسد و این نوع نگاه، سخت است.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdciqyazpt1arr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین