تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

مقام معظم رهبری منشور و راهکارهای بسیار مهم را در اختیار مجلس گذاشتند

حسین جلالی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس منشور و راهکارهای بسیار مهم را در اختیارمان گذاشتند، موانع را برداشتند و ضعف های مجلس را بسیار دلسوزانه و دغدغه مندانه به نمایندگان متذکر شدند و نقاط قوت مجلس را بیان کردند.
مقام معظم رهبری منشور و راهکارهای بسیار مهم را در اختیار مجلس گذاشتند
حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال سوم فعالیت خود را با دیدار رهبری آغاز کردند، گفت: در این دیدار منشور و راهکارهای بسیار مهم را در اختیارمان گذاشتند، موانع را برداشتند و ضعف های مجلس را بسیار دلسوزانه و دغدغه مندانه به نمایندگان متذکر شدند و نقاط قوت مجلس را بیان کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معظم له در خصوص مجلس فرمودند که مجلس انقلابی است و من حقیقتی را گفتم که ممکن است برخی خوششان نیامده باشد اما این حقیقت است و مردم نمایندگان خود را بر اساس تفکر انقلابی گری انتخاب کرده اند.

وی ابراز کرد: رهبر حکیم انقلاب عنوان کردند؛ مجلس فعالیت های خوبی انجام داده و مجلس پر کاری بوده است و همچنین ویژگی های یک نماینده انقلابی را برشمردند که یک نماینده انقلابی بر اساس شاخصه های ملی، قانون گذاری کند و وارد مسائل حاشیه ای و جزیی نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که شنیده ام در این مجلس، طرح های زیادی آمده است که طرح های زیاد نقطه قوت مجلس نیست و ممکن است نقطه ضعف مجلس باشد و ممکن است چیزهایی تصویب شود که دولت قدرت اجرا آن را نداشته باشد و این مسئله موجب می شود که تورم قانون داشته باشیم و بنابراین این کار باید مدیریت شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص تدوین قوانین و مقررات بیاناتی را عنوان کردند که باید از تراکم قوانین جلوگیری شود و نماینده انقلابی نباید صحبت ها و نطق های احساساتی و پر شور برگزار کند و فردی که این کار را کرد، انقلابی نخواهد بود؛ نماینده انقلابی نباید آبروی مردم و افراد را بی جهت ببرد؛ چرا که تریبون مجلس از دیگر تریبون ها متفاوت است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که نماینده نباید در نصب و عزل ها دخالت داشته باشد، تصریح کرد: معظم له اشاره ای به برخی از نقاط ضعف مجلس داشتند و ایشان از بودجه ریزی، رضایت نداشتند و همچنین عنوان کردند در امر کارهای کارشناسی، مرکز پژوهش ها و کمیسیون ها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر حکیم انقلاب، تأکید داشتند که نمایندگان مجلس نباید جو زده شوند و مردمی باشند اما عوام نباشند، خاطر نشان کرد: معظم له فرمودند که پست های دنیا، مسئولیت و امانت است و امانت داری از طریق توسل به دعا، خودسازی، انس با قرآن انجام شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcguu9qzak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین