تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
زهرا حسینی زاده گفت: چنانچه مسئولان در امر ایجاد زمینه اشتغال و در اختیار دادن تسهیلات به ما کمک کنند؛ افراد و بانوان منطقه می توانند مشاغل خانگی راه اندازی کنند.
از خدمت رسانی به نیازمندان تا تلاش برای خلق درآمد پایدار/ مسئولان برای ایجاد اشتغال پایدار همکاری کنند
به گزارش راه آرمان؛ زهرا حسینی زاده از مبلغین شهرستان ریگان است که سال گذشته در طرح مهرواره محله همدل موفق به کسب رتبه برتر شد.

حسینی زاده در خصوص اقدامات انجام شده پس از کسب رتبه برتر با بیان اینکه ما همچنان خدمت رسانی به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست را انجام می دهیم، گفت: ایجاد اشتغال برای بانوان و برطرف کردن مشکلات آنها از دیگر برنامه های ما بود که در این زمینه چند تن از بانوان بی سرپرست در حال فعالیت هستند.

این مبلغ ریگانی ادامه داد: هر ماه نیروی جدید از بانوان بی سرپرست می گیریم؛ به آنها سه ماه آموزش رایگان می دهیم و بعد از آن اگر علاقمند باشند در کارگاه خودمان فعالیت می کنند و گرنه، خودشان چرخ خیاطی تهیه می کنند و در منازل مشغول به کار می شوند.

وی اظهار کرد: 55 بانوی طلبه از رابطین ما هستند که هر یک در روستاها برنامه های جداگانه ای دارند و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش قرآن، بیان احکام، ارائه مشاوره و غیره فعالیت می کنند.

حسینی زاده ضن ابراز گلایه از عدم همکاری و کمک رسانی مسئولان تصریح کرد: چنانچه مسئولان در امر ایجاد زمینه اشتغال و در اختیار دادن تسهیلات به ما کمک کنند؛ افراد و بانوان منطقه می توانند مشاغل خانگی راه اندازی کنند.

این مبلغ ریگانی افزود: زمانی که کارگاه خیاطی را راه اندازی کردیم نزدیک به چهل نفر فعالیت داشتند و از این تعداد تنها پنج الی شش نفر توانستند برای خود چرخ تهیه کنند؛ اگر مسئولان همکاری کنند تا این مشاغل پایدار بماند، خیلی بهتر بود که متأسفانه همکاری نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان کمک کنند تا بتوانیم خدمات رسانی بیشتری را به نیازمندان  و ایجاد اشتغال پایدار را داشته باشیم.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccomqs02bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین