تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۴
۰
plusresetminus
سجاد منصوری با تأکید بر اینکه همه این اقدامات بازی سیاسی است که متأسفانه گریبانگیر برخی از هنرمندان کشور شده است و با این اقدام، حقانیت کشور را زیر سوال می برند، گفت: هر هنرمندی که نسبت به آب و خاک خود تعهد نسبی داشته باشد، قطعا این اقدام را نمی پسندد و کاملا واضح است که بیان کردن چنین اظهاراتی بازی سیاسی است.
اظهارات ترانه علیدوستی بازی سیاسی است/ جنگی را از سوی این فرد برای رفاه حال مردم نمی بینیم
سجاد منصوری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارات ترانه علیدوستی در جشنواره کن گفت: این فرد، اولین نفری نیست که بر علیه مملکتی که در آن زندگی کرده و کشوری که باعث شده است به اینجا برسد، حرف می زند.

این نمایش نامه نویس و کارگردان کرمانی ادامه داد: زمانی مقام معظم رهبری در خصوص اکران فیلم«کتاب قانون» عنوان کردند که پخش این فیلم در ایران خوب است اما اکران این فیلم در خارج از مرزهای کشور خوب نیست؛ اینکه ما بخواهیم مشکلاتی که در کشورمان به صورت جزیی وجود داشته است را به دشمنان و رسانه های دیگر بگوییم، این خوب نیست.

کارگردان تئاتر موفق "موج" ابراز کرد: اینکه ترانه علیدوستی گفته است از صبح که بیدار می شویم، مشغول جنگیدن هستیم؛ ما جنگی را از سمت آنها در جهت کمک برای رفاه حال مردم نمی بینیم؛ تنها شاهد هستیم که این افراد در مقاطعی اقداماتی انجام می دهند به عنوان مثال همه آنان فریاد آبادان تسلیت را می زنند؛ اما همین افراد در مراسم عروسی فلان خواننده شرکت می کنند و یا در مقابل سرودی که این روزها جهانی شده و تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده است، موضع می گیرند.

وی با تأکید بر اینکه همه این اقدامات بازی سیاسی است که متأسفانه گریبانگیر برخی از هنرمندان کشور شده است و با این اقدام، حقانیت کشور را زیر سوال می برند، تصریح کرد: کار آنان کاملا اشتباه است و هر هنرمندی که نسبت به آب و خاک خود تعهد نسبی داشته باشد، قطعا این اقدام آنها را نمی پسندد و کاملا واضح است که بیان کردن چنین اظهاراتی بازی سیاسی است.

منصوری با اشاره به فیلم عنکبوت مقدس و بیان اینکه محتوای این فیلم بر اساس ایران ستیزی، ایران هراسی و دین ستیزی ساخته شده است، اظهار کرد: این سوال مطرح می شود که آیا  تماشاگران مردمی جشنواره کن برگزیدگان این جشنواره را همان افرادی انتخاب کرده اند که سیاست گذاران جشنواره کن انتخاب کرده اند؟

این نمایش نامه نویس و کارگردان کرمانی با بیان اینکه سیاست های جشنواره کن برای اهالی هنر و مردم مشخص است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ارزش های هنری فستیوال مورد نظر داوران نیست و سیاست ها از قبل تعیین شده است و اگر فیلم اسلام ستیز و ایران ستیز باشد در اولویت قرار می گیرد و عوامل این فیلم را بررسی می کنند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdciuyazvt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین