تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
۰
plusresetminus
همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) صورت می گیرد؛

هیات رزمندگان اسلام استان کرمان پذیرای زائران در آستان قدس رضوی خواهد بود

سید ابراهیم یزدی نژاد مسئول هیات رزمندگان اسلام در استان کرمان گفت: جمعی از خادمان هیات در قالب موکب سی نفره در صحن پیامبر اعظم(ص) و صحن کوثر آستان قدس رضوی از ساعت شانزده بعدازظهر الی یک بامداد در روز میلاد امام رضا علیه السلام پذیرای زائران حضرت هستند.
هیات رزمندگان اسلام استان کرمان پذیرای زائران در آستان قدس رضوی خواهد بود
سید ابراهیم یزدی نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی مدیریت هیات رزمندگان اسلام استان کرمان با مدیریت آستان قدس رضوی، پذیرایی و خدماتی به زائران امام رضا علیه السلام در روز ولادت با سعادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در یازدهم ذی القعده توسط هیات رزمندگان اسلام کرمان انجام می شود.

مسئول هیات رزمندگان اسلام در استان کرمان ادامه داد: جمعی از خادمان هیات در قالب موکب سی نفره در صحن پیامبر اعظم(ص) و صحن کوثر آستان قدس رضوی از ساعت شانزده بعدازظهر الی یک بامداد پذیرای زائران امام رضا علیه السلام هستند.

وی با بیان اینکه در حال آماده سازی مقدمات کار هستیم و برای افراد لباس متحد الشکلی آماده شده است، تصریح کرد: پیش بینی ما برای پذیرایی بالغ بر سیصد هزار پذیرایی است و بنابراین باید امکانات لازم را آماده کنیم.

یزدی نژاد با اشاره به اینکه کاروان عصر جمعه آینده از کرمان به سمت مشهد حرکت می کند، خاطر نشان کرد: بیشتر نیاز ما کمک های نقدی است و چنانچه افرادی در این مسیر می خواهند خادمین را یاری کنند و برای حضرت نذر دارند ما به صورت نقدی پذیرای شهروندان هستیم و همچنین شماره حساب و کارت بانک رسالت مربوط به هیات رزمندگان اسلام استان کرمان به شماره 105026560/3 و شماره کارت 5041727010024303  است که افراد می توانند از طریق درگاه های الکترونیکی اقدام به پرداخت کنند.

انتهای پیام/م


  https://armanekerman.ir/vdccemqse2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین