تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۰
۰
plusresetminus
شهباز حسن پور با بیان اینکه وضعیت برگشت پول برای صادر کنندگان، دغدغه حتمی است، عنوان کرد: در این زمینه وظیفه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزرات صمت است که در جهت کاهش دغدغه صادرکنندگان، ارتباطات بیشتر با کشورهای طرف قرار داد داشته باشد.
دیپلماسی اقتصادی کشور نسبت به گذشته فعال تر شده است/لزوم ارتباط بیشتر وزارت خانه های اقتصاد و صمت با کشورهای هدف
شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه دیپلماسی اقتصادی نسبت به گذشته فعال تر شده است، گفت: شاهد افزایش چهل درصدی صادرات غیر نفتی به کشورهای هدف و منطقه هستیم و امید است که این روند بتواند تأثیر بسیار خوب و بسزایی در آینده کار صادرات داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه با توجه به فشارها و تولیدات فراوانی که در کشور داشته ایم هنوز نتوانسته ایم به اهدافی که قانون مشخص و تصویب کرده است، دست پیدا کنیم؛ اما به طور کلی امیدواری وجود دارد که این روند روز به روز بهتر شود و آینده بهتری را برای صادر کنندگان رقم بزنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه وضعیت برگشت پول برای صادر کنندگان، دغدغه حتمی است، عنوان کرد: در این زمینه وظیفه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزرات صمت است که در جهت کاهش دغدغه صادرکنندگان، ارتباطات بیشتر با کشورهای طرف قرار داد داشته باشد.  

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم نقش اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون در این زمینه باید پر رنگ تر دیده شود و همچنین اختیارات بیشتر به مردم داده شود.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه ما همچنان درگیر بروکراسی پوسیده اداری و شاهد تصمیم گیری های خلق الساعه در مجموعه های مختلف از جمله بانک مرکزی و وزارت جهاد کشاورزی بوده و هستیم؛ بنابراین امیدواریم دغدغه های مردم و صادر کنندگان هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdchkqnzi23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین