تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸
۰
plusresetminus
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان پاسخ داد؛

دلیل وقفه در اتمام پروژه «پیاده راه تجلی» چیست؟

محمدرضا کمساری گفت: پیش بینی ما این بود که کار فیزیکی این پروژه تا اواسط تیر ماه به اتمام می رسد اما متأسفانه به دلیل اینکه خریدها در قالب سامانه ستاد باید انجام شود و استعلامات لازم باید صورت گیرد، این کار به تأخیر افتاده است که البته شهرداری تلاش می کند تا سریعا درخواست های خود را در سامانه درج کند تا کار را سریع تر جمع کنند.
دلیل وقفه در اتمام پروژه «پیاده راه تجلی» چیست؟
محمدرضا کمساری در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت پیاده راه تجلی واقع در شهر کرمان گفت: اعتبار این پروژه را، شهرداری تأمین کرده است و این پروژه از لحاظ اجرایی، کار زیادی ندارد و شاید کار عمرانی آن یک ماه بیشتر طول نکشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: آنچه که مسئله است این است که برای خرید لوازم مورد نیاز این پروژه، شهرداری باید از طریق سامانه ستاد که زیر نظر سازمان بازرسی است اقدام کند و از سوی دیگر متقاضیان باید برای مناقصه شرکت کنند و برنده شوند تا شهرداری بتواند خریدها را انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی که خود شهرداری انجام می دهد به شدت به تأخیر افتاده است، ابراز کرد: ما از نظر نیروی انسانی اعم از مهندس، کارگر، استاد، بنا و غیره مشکلی نداریم و اعتبار لازم برای انجام کار نیز وجود دارد؛ اما روالی که باید یک ماهه طی شود با این روند تا سه ماه با تأخیر انجام می شود و این مسئله، مشکل جدی در پروژه هایی که شهرداری با استفاده از نیروهای پیمانی خود کار را انجام می دهد، است که کارها را به شدت به تأخیر می اندازد.

کمساری افزود: پیش بینی ما این بود که کار فیزیکی این پروژه تا اواسط تیر ماه به اتمام می رسد اما متأسفانه به دلیل اینکه خریدها در قالب سامانه ستاد باید انجام شود و استعلامات لازم باید صورت گیرد، این کار به تأخیر افتاده است که البته شهرداری تلاش می کند تا سریعا درخواست های خود را در سامانه درج کند تا کار را سریع تر جمع کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن اشاره به مطالب فوق تأکید کرد: آنچه که مهم است این است که شهرداری با جدیت به دنبال جمع کردن پروژه پیاده راه تجلی است و حتی در خصوص کارهای وسط میدان ارگ که بر دوش پیمانکار گذاشته شده است با تأمین اعتبار و پرداخت های های به موقع به پیمانکار، اولویت را برای اتمام پروژه در نظر گرفته ایم تا مردم بتوانند به راحتی از فضای پیاده راه استفاده کنند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgnu9qzak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین