تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵
۰
plusresetminus
رئیس اداره آب و فاضلاب بردسیر مطرح کرد؛

بازسازی شبکه آب بردسیر چشم انتظار اعتبار ویژه استانی

عباس رحیم پور گفت: پوسیدگی شبکه، افزایش جمعیت در این فصل به ویژه در روستاها و به تبع آن افزایش مصرف آب از دلایل قطعی های اخیر آب در بردسیر است
بازسازی شبکه آب بردسیر چشم انتظار اعتبار ویژه استانی
به گزارش راه آرمان،  در پی گزارش های متعدد مردمی مبنی بر قطعی مکرر آب در مناطق مختلف به ویژه برخی روستاهای نزدیک به مرکز بردسیر خبرنگار ما، علت را از رئیس اداره آب و فاضلاب بردسیر جویا شد.

عباس رحیم پور رئیس اداره آب و فاضلاب بردسیر در گفتگو با خبرنگارما عنوان کرد: در بردسیر مشکل کمبود آب  نداریم اما متاسفانه پوسیدگی شبکه، افزایش جمعیت در این فصل به ویژه در روستاها و استفاده از آب شرب برای آبیاری درختان از دلایل اصلی افت فشار آب و قطعی آب در این مناطق است.

وی افزود: برای تعمیر اتفاقات روی خط شبکه آب ناچار به کم کردن و قطع موقت آب منطقه برای جلوگیری از هدررفت آب هستیم و علی رغم تلاش های شبانه روزی مجموعه آب و فاضلاب بردسیر به دلیل پوسیدگی شبکه و هواگرفتن آن قطعی های موقتی را در مناطق مختلف به ویژه در روستاها داریم.

رحیم پور تصریح کرد: تعویض کل شبکه نیاز به اعتبار ویژه ای دارد که از طرف ما نامه نگاری های آن انجام شده است و با توجه به مشکلاتی که قطعی آب برای شهروندان به وجود می آورد از مسئولان استانی تقاضا داریم اعتبار ویژه ای برای بازسازی شبکه آب شهر بردسیر در نظر بگیرند.

وی در پایان از تمام شهروندان خواست تا ضمن مصرف صحیح آب از آبیاری درختان به ویژه در خانه باغ ها خودداری کنند.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcjxaevtuqe8iz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما