تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
۰
۱
plusresetminus
سید حمیدرضا توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: دوره جدید کلاس ها از ابتدای تیر ماه آغاز می شود و بعد از گذشت چند سال، اولین تابستانی است که کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.
آغاز فعالیت حضوری کلاس های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان/ از تولید نرم افزار حُفاظ تا عرضه نرم افزار معجزه حفظ در سطح کشور
سید حمیدرضا توحیدی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص نرم افزارهای تولیدی توسط مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: در ابتدا نرم افزار حُفاظ را تولید کردیم که از این نرم افزار برای حفظ قرآن استفاده می شد و امکان تکرار نامحدود آیات در این نرم افزار وجود داشت.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان ادامه داد: پس از آن نرم افزار دیگری به نام تدبیر را طراحی کردیم که در این نرم افزار، آموزش نغمات قرآنی انجام می شد و نرم افزار دیگر، نرم افزار کیمیای وصل بود که مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام شجاعی از اساتید درس اخلاق را در قالب نرم افزار ایجاد کرده بودیم.

وی با بیان اینکه تولید نرم افزارها در دهه 80 انجام شده است، ابراز کرد: نرم افزار بازی قرآنی را برای سرگرمی و بازی کودکان با استفاده از کلمات و واژه های قرآنی ایجاد کردیم و آخرین نرم افزار طراحی شده است، نرم افزار معجزه حفظ بوده است که در این نرم افزار، جعبه لایتنر برای حفظ قرآن تولید شد.

توحیدی افزود: برای بازاریابی و فروش این نرم افزار در سطح کشور رایزنی های متعددی را انجام دادیم تا آنکه این کار فاخر را با مؤسسه نور قم توانستیم به صورت کار مشترک در بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در خصوص برگزاری کلاس های مجمع خاطر نشان کرد: دوره جدید کلاس ها از ابتدای تیر ماه آغاز می شود و بعد از گذشت چند سال، اولین تابستانی است که کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود و البته اموزش های مجازی نیز برقرار است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcc0mqse2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فاطمه برخوردار
شرک در کلاس قرآن
آخرین عناوین