تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت مطرح کرد؛

اجرای بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی توسط سپاه در مناطق محروم شهرستان جیرفت

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز گفت: سپاه موتور پیشران محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی است و تا کنون بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی توسط سپاه در مناطق محروم شهرستان جیرفت در حال اجریی شدن است.
اجرای بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی توسط سپاه در مناطق محروم شهرستان جیرفت
سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت؛ افزود: سپاه مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و موفقیّت‌ها است که بحمدالله تاکنون در همه حوزه‌ها توانسته است به مناطق محروم و کم برخوردار کمک‌های زیادی را ارائه نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی توسط سپاه در مناطق محروم شهرستان جیرفت در حال اجراء است.

وی با بیان اینکه نمایش پیشرفت‌های موجود در عرصه‌هایی که تفکر انقلابی و بسیجی سپاه وجود داشته است، بیان کرد: از عمده کارهای ارزشمند و ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها است که در سطح استان در حال اجراء است.

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز ابراز کرد: در حوزه‌های خدمات‌رسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در روستاهای محروم شهرستان جیرفت صورت پذیرفته است که بحمدالله رضای خداوند متعال و خشنودی مردم مناطق محروم را در پی داشته است.

وی افزود: سپاه و بسیج از الطاف بزرگ خداوند متعال است و قداست این نهاد مقدس واژه‌ها و تعبیرهایی که مراد بسیجیان در رابطه با مجموعه سپاه دارند نشان از اهمیّت این نهاد مقدس دارد.
 
سرهنگ پاسدار بهروز اظهار کرد: سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس جلوه نمایی کرده و روزهای سرد و گرم را پشت سر گذرانده و عزّت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و سپاه و بسیج نمادی از تجلی اخلاص، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که تجسم آن بسیج و بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ابراز کرد: سپاه مجموعه‌ای از خوبی‌ها و فرصت‌ها است و بارزترین شاخصه‌های تفکر بسیجی ولایت باوری و ولایت محوری است یعنی حرکت کردن با قطب‌نمای ولایت و خدمت به مردم مناطق محروم است.










انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcdk50f9yt0xk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما