کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

تحریم دشمنان ناکارآمد شده است/ آینده امیدوار کننده ای در مناسبات ایران و آمریکای لاتین برقرار است

23 خرداد 1401 ساعت 8:58

حسین جلالی گفت: این سفر نشان داد که ارتباط ایران با آمریکای لاتین برقرار شده است و هیچ فردی نمی تواند این ارتباطات را خدشه دار کند و همچنین این سفر نشان دهنده آن است که آینده بسیار خوب و امیدوار کننده ای در مناسبات ایران، ونزوئلا و کشورهای امریکای لاتین برقرار است.


حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اهمیت انعقاد قرارداد همکاری راهبردی طولانی مدت میان ایران و ونزوئلا گفت: ایران و ونزوئلا منافع مشترک بسیار و همچنین دشمن مشترک دارند، بنابراین زمینه همکاری ما با این کشور می تواند بسیار مهم باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور ما از لحاظ مسائل اقتصادی و سیاسی برای این کشور بسیار مهم و فوق العاده است و بر همین اساس حضور آقای مادورو در جمهوری اسلامی ایران می تواند مناسبتان بین دو کشور را مستحکم و ارتباطات را تقویت کند.

وی بیان کرد: نفت یکی از کالاهای استراتژیک مطرح شده در امر صادرات است؛ زمانی ایران را تهدید کردند که به واسطه تحریم ها، عدم امضای FAFT و اینکه برجام به نتیجه نرسیده است، نمی تواند صادرات نفت داشته باشد؛ ولی شاهد بودیم که با سفر مادورو این مسئله تقویت می شود و هم اکنون در زمینه صادرات نفت مشکلی نداریم و متقاضی در این عرصه زیاد داریم.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تأکید بر اینکه دوران تحریم گذشته و این دوران ناکارآمد است، تصریح کرد: شاهد تحویل کشتی نفتکش ایرانی به ونزوئلا بودیم که این معامله، معامله بسیار بزرگی در آمریکای لاتین است که می تواند قدرت و توانمندی ما را به نمایش بگذارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این سفر نشان داد که ارتباط ایران با آمریکای لاتین برقرار شده است و هیچ فردی نمی تواند این ارتباطات را خدشه دار کند و همچنین این سفر نشان دهنده آن است که آینده بسیار خوب و امیدوار کننده ای در مناسبات ایران، ونزوئلا و کشورهای امریکای لاتین برقرار است و انگیزه های آقای مادورو به ایران این مسئله را تأیید می کند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 127558

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/127558/تحریم-دشمنان-ناکارآمد-شده-آینده-امیدوار-کننده-مناسبات-ایران-آمریکای-لاتین-برقرار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir