تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۴
۰
plusresetminus
وقتی سهمیه آرد جوابگوی جمعیت نیست؛

گلایه مردم راین از نابسامانی وضعیت نان

بی نظمی در پخت نان و کمبود آن در شهر راین موجب سو استفاده عده ای و به همین دلیل فروش نان در برخی سوپر مارکت ها تا قیمت ده هزار تومان شده است.
گلایه مردم راین از نابسامانی وضعیت نان
به گزارش راه آرمان؛ تماس ها و پیام های زیاد مردم با خبرنگار ما حکایت از تعطیلی بیش از حد و همزمان برخی نانوایی ها و عدم پخت نان در شهر راین دارد.

گزارش های و بازدیدهای میدانی حاکی بر آن است که این امر موجب سو استفاده عده ای و فروش نان در برخی سوپر مارکت ها تا قیمت ده هزار تومان شده است.

منصور محسنی بخشدار راین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تعطیلات میانه خرداد و هجوم مسافران، به ویژه جنوبی ها به شهر گردشگری راین باعث شده تا سهمیه آرد نانوایی ها برای پاسخگویی به نیاز اهالی و مسافران با افزایش پخت، پیش خور شود و همین امر باعث کمبود نان در چند روز اخیر شده است.

وی افزود: سهمیه آرد راین جوابگو جمعیت نیست، این سهمیه بر اساس سال ۹۵ است در حالی که اکنون جمعیت ساکن و مسافر بشدت رو به فزونی رفته است.

محسنی با بیان اینکه تلاش کرده ایم با مکاتبات مختلف سهمیه افزایش یابد، خاطر نشان کرد: مسولیت نظارتی بر نانوایی ها بر عهد جهاد کشاورزی است اما با بازدید های مختلف و حتی جرایم نقدی متخلفان و تعطیلی واحدهای مختلف سعی بر نظارت مستمر و کیفی سازی داریم.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciryazpt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما