تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱
۰
۱
plusresetminus
حسن سنجری گفت: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و مقداری مهمات جنگی توسط بسیجیان گشت محله محور رضویون حوزه شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج کشف شد.
کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و مقداری مهمات جنگی توسط گشت رضویون بسیج فهرج
به گزارش راه آرمان؛ حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در این رابطه به خبرنگار ما گفت: حدود ساعت ۲۲ شب گذشته تیم گشت رضویون پایگاه حر میرآباد انصاری حوزه شهید باهنر حین گشت زنی به یک موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین و با صورت پوشیده مواجه که با رؤیت گشت بسیجیان متواری میشوند.

وی افزود: راکبین موتورسیکلت پس از طی مسیری کوتاه تعادل خود را از دست میدهند و نقش بر زمین میشوند و در همین حین یک نفر از راکبین با استفاده از تاریکی شب متواری میگردد.

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و مقداری مهمات از یکی دیگر از راکبین موتورسیکلت اضافه کرد: متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سنجری در پایان از گشت های عملیاتی رضویون بسیج بعنوان چشم های بیدار برای ارتقای امنیت یاد و تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز افتخار می کند در تمامی عرصه ها خدمتگزار مردم است و در بحث امنیت نیز اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت عمومی خدشه ای به آرامش و آسایش مردم وارد کنند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchkqnzv23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سید ناصر نواب
سلام ارادت خوشبختانه نیروهای بسیج همواره سدی محکم درمقابل دشمنان در میادین مختلف بوده و هستند خوشبختانه بچه‌های بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری ونظام بودند ودر این ۳۸سال همیشه خواسته‌های نظام ورهبری را به خواسته های خود ترجیح دادند آن زمان که حضرت امام رحمه‌الله ورهبری تاکید به حفظ نیروهای بسیجی کنار سپاه وارتش را داشتند حتماً منافع حضور آنها را پیش‌بینی داشتند اکنون در خیلی مواقعه حضورنام بسیجیان به نوعی بازدارندگی کامل نفوذ دشمنان داخلی وخارجی بوده‌اند. الحمدالله نام نیروی غیر رسمی برای دشمنان همیشه حتی تصور جنگ با چنین نیروهایی را درخود نمیکنند انصافا من باتمام وجود بارها حتی آمریکایی ها تصمیم گیری به این کشور را نام برای حمله دشمنان بنوعی نقش (وتو )را دارد اگر هر نقشه‌ای نظامیان وقتی مواجه با نیروهای بسیجی نقشه های آنها وتو میگردد اگر در اواخر جنگ آمریکا صدام را از ادامه برحذر داشت وجودبسیجیان مخصوصاً در لشگر صدهزار نفری محمد رسول الله و... این نام همیشه ترس وواهممه برای بدخواهان داشته است.خداوند حافظ شما باشد