تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱
۰
plusresetminus
عباس گروهی گفت: قوه قضائیه در راستای مسائل مختلف کشور و به ویژه مسائلی که نقش کلیدی در جامعه دارند همانند راه اندازی کارخانجاتی که تعطیل شده بودند، برخورد با مفاسد اقتصادی و غیره اقدامات خوبی را انجام داده است.
آیت الله شهید بهشتی، شهید عدالت است/ نقش کلیدی قوه قضائیه در حل مسائل مختلف کشور
حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با بیان اینکه آیت الله شهید بهشتی، شهید عدالت بود، گفت: رویکرد قوه قضائیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس عدالت بوده است و این قوه هیچ گاه در اجرای عدالت کوتاهی نکرده است و به ویژه در سالیان اخیر شاهد اجرای عدالت در این قوه هستیم.

امام جمعه شهرستان فاریاب ادامه داد: قوه قضائیه در راستای مسائل مختلف کشور و به ویژه مسائلی که نقش کلیدی در جامعه دارند همانند راه اندازی کارخانجاتی که تعطیل شده بودند، برخورد با مفاسد اقتصادی و غیره اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی ابراز کرد: قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی فرقی نمی کند که کدام اداره، نهاد، شخص حقیقی و حقوقی باد، آنجا که موضوع عدالت مطرح بوده، اقدام کرده است و این اقدامات نشان می دهد که قوه قضائیه با همان مأموریت ذاتی خود که اجرای عدالت است، عمل می کند.

گروهی اظهار کرد: قوه قضائیه با اقداماتی که انجام داده و می دهد، موجب جلب اعتماد مردم شده است و مردم هم زمانی که برای انجام امور خود به دادگستری ها و دادسراها مراجعه می کنند بسیار شجاعانه و آزادانه حرف های خود را بیان می کنند و همچنین چنانچه افرادی در این دستگاه به وظایف خود عمل نکنند، دستگاه قضا با اقتدار آنها را برکنار می کند و همان گونه که شاهد بودیم برخورد با مفاسد از این دستگاه آغاز شد.

امام جمعه شهرستان فاریاب با بیان اینکه در رده های مختلف قوه قضائیه شاهد برخورد دستگاه هستیم و عدالت را به عینه مشاهده می کنیم، خاطر نشان کرد: این اقدامات، همان هدفی است که شهید بهشتی دنبال می کرد و ایشان را به همین دلیل که در مسیر عدالت قرار داشتند، به شهادت رساندند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcbazb8frhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین