تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۹
۱
۱
plusresetminus
15سال قبل بچه های یک محله در منوجان بر آن شدند با راه اندازی یک گروه جهادی در شهرستان منوجان اندکی از محرومیت مردم بکاهند و امروز از تهیه بسته های معیشتی تا کمک هزینه های درمانی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان گام بر می دارند.
«دست های مهربان» از آستین یک گروه جهادی در منوجان بیرون آمد/ همت بچه های یک محله برای رفع محرومیت یک شهر
به گزارش راه آرمان؛ گروه جهادی «دست های مهربان» به همت جوانان یک محله در شهرستان منوجان از 15 سال قبل کار خود را شروع کرده است.


مجید زارعی مدیر این گروه جهادی در گفتگو با "راه آرمان"  در خصوص خدمات این گروه  عنوان کرد: با هدف کمک به محرومان و رخت بر بستن چهره فقر از شهرهای جنوبی کرمان این گروه جهادی راه اندازی شد.





وی تاکید کرد: در مسیر خدمت به محرومان، مشقت و سختی ما  با لبخند کودکانی که به رفاه نسبی می رسند؛ پر حلاوت می شود.

زارعی در خصوص این گروه جهادی عنوان کرد: عملکرد این گروه در راستای محرومیت زدایی است و در این مسیر خدمات هرچند اندکی را برای مردم محروم این منطقه ارائه داده است.



وی به بخشی از فعالیت های گروه جهادی «دست های مهربان» در سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: منطقه هدف این گروه جهادی در مناطق ماهکنگان، قلعه، سرراس، نودژ، دهنو، حسین آباد، یوسف آباد، محمد آباد، خسروآباد، چاه موزی در منوجان است.


زارعی تاکید کرد: تا کنون ۸۰۰ بسته ی غذایی و کمک معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ه) و بسیج سازندگی سپاه به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در این مناطق توزیع شده است.


مدیر گروه جهادی دست های مهربان دیگر خدمات را  پرداخت کمک هزینه ی درمانی  عنوان کرد و گفت: برای بیش از ۲۰۰ بیمار نیازمند در  مناطق ماهکنگان، حسین آباد، نودژ، سرراس، چاه موزی، یوسف آباد، محمد آباد، خسروآباد، سرراس، نودژ جمعا به مبلغ ۷۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی پرداخت شده است.


وی خرید لوازم ضروری منزل برای مناطق مورد هدف را از دیگر خدمات این گروه جهادی نام برد و تاکید کرد: برای خانواه هایی که از فقرا بوده اما عزتمندانه زندگی داشتند بعد از شناسایی به صورت محرمانه لوازمی مانند یخچال، کولر، گاز، فرش  که جمعا ارزش آنها به مبلغ  ۴۰ میلیون تومان بود، تهیه و اهدا شد.


زارعی ادعان کرد: هزینه ی ۱۶ میلیون تومانی نیز برای خانواده های نیازمند  جهت تعمیر منزل مسکونی اختصاص یافته است.

مدیر گروه جهادی دست های مهربان از وجود باران های سیل آسا در این مناطق خبر داد و گفت: در همین راستا خرید و نصب ایزوگام ۴ واحد مسکونی جمعا به ارزش ۱۳ تومان در دستور کار گروه قرار گرفت و اکنون در حال بهره برداری است.



وی توزیع ۱۵۰ کیسه آرد برای زنان سرپرست خانوار و اهدا جهیزیه به دو زوج جوان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام  را از دیگر خدمات این گروه جهادی نام برد و گفت: برای نجات خانواده های ایرانی نیز  سه مرد سرپرست خانواده را از دام اعتیاد  رها کردیم.




زارعی  گفت: در ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج سازندگی  ۲۰۰۰۰ پرس غذا طبخ  و بین خانواده های عزتمند در مناطق محروم منوجان توزیع شد.




مدیر گروه جهادی دست های مهربان به عدالت تحصیلی اشاره کرد و گفت: برای ثبت نام ۳۰ دانش آموز نیازمند کمک هزینه ی ثبت نام به ازای هر دانش آموز ۱۲۰۰۰۰ تومان پرداخت شد و بیش از ۱۰۰ بسته ی آموزشی شامل: لوازم التحریر،کیف ،کفش،مانتو و شلوار ،برای دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم منوجان خریداری و توزیع شد.




انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciwyaz3t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امید شهریاری
گروه جهادی دارای عملکرد بالایی میباشد احسنت وخدا قوت
آخرین عناوین