تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان کرمان در روزهای آینده؛

شرق استان بر مدار افزایش گرد و خاک/ پیش بینی بارش خفیف باران در ارتفاعات جنوب کرمان

حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در مناطق شرق استان، افزایش گرد و خاک، افزایش غلظت ریزگردها را به دنبال خواهد داشت و در ارتفاعات جنوب استان، احتمال رگبار پراکنده و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.
شرق استان بر مدار افزایش گرد و خاک/ پیش بینی بارش خفیف باران در ارتفاعات جنوب کرمان
حمیده حبیبی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان با اشاره به اینکه پدیده غالب وزش باد و خاک است، گفت: در مناطق شرق استان، افزایش گرد و خاک، افزایش غلظت ریزگردها را به دنبال خواهد داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: این افزایش غلظت گاهی مناطقی از جنوب استان را هم در بر خواهد گرفت و اوایل هفته آینده به صورت متناوب وزش باد و گرد و خاک را مهمترین پدیده جوی می بینیم.

وی ابراز کرد: افزایش ابر را امروز بعد از ظهر و فردا در مناطق جنوبی پیش بینی می شود و در ارتفاعات جنوب استان، احتمال رگبار پراکنده و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

حبیبی خاطر نشان کرد: پیش می شود که نوسانات دمایی خیلی شدید را نداشته باشیم و دما در همین حد باقی خواهند ماند؛ همچنین از روزهای شنبه و یکشنبه به بعد، افزایش دما را احتمالا خواهیم داشت.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcfvedytw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین