تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
۰
plusresetminus
مولوی عبیدالله شهیکی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه مظهر میزان و مبنای عدالت در کشور است، گفت: اقدامات قوه قضائیه حس امیدواری را در بین مردم ایجاد کرده است و همه از فعالیت های انجام شده راضی هستند و آنهایی که ناراضی هستند، به این دلیل است که منافعشان به خطر افتاده است.
قوه قضائیه مظهر، میزان و مبنای عدالت در کشور است/ رضایتمندی مردم از اقدامات دستگاه قضا
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه شهید بهشتی معیار و الگو در این زمینه عدالت بود و ایشان خدمات بسیار زیادی را انجام داد، گفت: جایگاه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی، سلامت قوه و ملاک و معیار جامعه و حاکمیت است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه چنانچه قوه قضائیه سالم و سلامت بماند، جامعه و حاکمیت نیز سالم می ماند، ادامه داد: قوه قضائیه رکنی با سلامت و استقامت است و زمانی که این قوه سلامت باشد، تمام عیوبی که در دستگاه های اجرایی و بخش های مختلف مدیریت، سازماندهی و اداره کشور از عیوب پاک و میرا خواهند شد و عیوب آنها از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه اگر دستگاه قضا سالم باشد قاعدتا دستگاه های دیگر به سلامت گرایش پیدا می کنند و اگر خدایی نکرده دستگاه قضا جامعه فاسد می شود، ابراز کرد: قوه قضائیه مظهر میزان و مبنای عدالت در کشور است؛ نقش دستگاه قضا، یک نقش تعیین کننده و حیاتی است.

مولوی شهیکی اظهار کرد: همگان به منظور کمک و حمایت، نسبت به قوه قضائیه وظیفه داریم تا بتوانند کارهای بزرگی که بر عهده دارند را انجام دهند؛ اگر قوه قضائیه نباشد، عدالت وجود نخواهد داشت و این عدالت خود به خود از بین خواهد رفت.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه قوه قضائیه در چند سال گذشته، خوش درخشیده است، تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی از اقدامات بسیار پررنگ این قوه است که این اقدام از زمانی که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه فعالیت می کرد آغاز و تا به امروز که حجت الاسلام اژه ای در حال فعالیت است، ادامه دارد.

وی بیان کرد: اقدامات قوه قضائیه حس امیدواری را در بین مردم ایجاد کرده است و همه از فعالیت های انجام شده راضی هستند و آنهایی که ناراضی هستند، به این دلیل است که منافعشان به خطر افتاده است و مسلم است که این شرایط برای آنها سخت است.

مولوی شهیکی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات متعدد قوه قضائیه، احقاق عدالت را شاهد هستیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjoaevauqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین