تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
۰
plusresetminus
فوزیه صادقی مسئول گروه جهادی نورالهدی گفت: مردم جنوب کرمان مردمی مظلوم و محروم اند و با توجه به مشکلات زیادی که دارند توان رفع همه مشکلات ندارند و این وظیفه ماست که در کنار آنها باشیم.
وقتی جهادگران منوجانی، رفع مشکلات مردم را وظیفه می دانند/ از تهیه شیر خشک برای نیازمندان تا انجام فعالیت های فرهنگی
به گزارش راه آرمان؛ در شهرستان منوجان تعدادی گروه جهادی مشغول به فعالیت هستند که یکی از این گروه های جهادی گروه جهادی نورالهدای است.

فوزیه صادقی مسئول گروه جهادی نورالهدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی نورالهدی دو سال است که فعالیت جهادی خود را در زمینه های معیشتی،فرهنگی و پزشکی شروع کرده است.

صادقی با اشاره به اهداف گروه های جهادی عنوان کرد: مردم جنوب کرمان مردمی مظلوم و محروم اند و با توجه به مشکلات زیادی که دارند توان رفع همه مشکلات ندارند و این وظیفه ماست که در کنار آنها باشیم.
 
وی با اشاره به وقوع باران های سیل آسا که‌ در شهرستان بیان کرد: در  سیل ایام وقوع سیل، روزانه ۲۵۰۰ پرس غذا پخت می کردیم که در ده روز  ۲۵ هزار پرس پخت کردیم.


وی افزود:در  سیل حدود ۴۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ تا بخاری و لباس در روستاهای  آسیب دیده توزیع شد.

صادقی با اشاره به فعالیت های پزشکی این گروه جهادی عنوان کرد: تاکنون حدود ۲۰ بیمار به تهران یا کرمان جهت درمان فرستاده ایم.

وی افزود:طی این دو سال حدود ۳۵ نفر نیازمند به عینک طبی برای آنها عینک تهیه کرده ایم.

مسئول گروه جهادی نورالهدی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی تصریح کرد: اول مهر برای ۵۰۰ دانش آموز بسته لوازم التحریر تهیه کرده ایم.


وی با اشاره به دیگر خدمات این گروه جهادی  بیان کرد: تاکنون حدود ۱۰۰۰ بسته گوشت قربانی ازطرف برنامه سمت خدا و مرکز حضرت خدیجه(س) بین نیازمند منوجان  توزیع شده است.

صادقی افزود: تهیه دوتا یخچال فریزر برای دوتا خانواده نیازمند، تهیه دو کپر برای دو خانواده بی سرپناه، تهیه ۳ ویلچر، توزیع ۱۵۰ قوطی شیر خشک و پوشک بین نوزادان بی سرپرست و بد سرپرست، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های‌مذهبی، توزیع ۲۰۰۰ قرص نان گرم در بین خانواده ها، توزیع ۱۲ سری سیسمونی از دیگر خدمات این گروه جهادی است.


وی در پایان تصریح کرد:در این گروه جهادی ۸ نفر به طور مستقیم با همکاری بسیج سازندگی سپاه و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.



انتهای پیام/محمدی https://armanekerman.ir/vdcaa0n6a49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما